Pentru consumatori
Produse



Mănâncă pentru a
avea dinţi mai albi

Regimul alimentar este totul

Totul cu moderaţie

Când să te speli pe dinţi

Regimul alimentar este totul


Uneori suntem extrem de ocupaţi, aşa că uităm uşor că unele dintre simplele alegeri pe care le facem zilnic ne pot afecta sănătatea orală. În mod special, alimentele pe care le consumăm pot avea un impact puternic asupra felului în care se simt, funcţionează şi arată dinţii şi gingiile. Obiceiurile de îngrijire orală joacă, de asemenea, un rol important.

Totul cu moderaţie


Mâncarea şi băutura constituie un factor important care ne influenţează sănătatea orală. Se ştie că alimentele dulci sau acide slăbesc smalţul dinţilor, ceea ce poate duce la carii. Vinul roşu, cafeaua, ceaiul şi băuturile acidulate sunt tentante, dar este bine să le consumăm cu moderaţie.

Albeşte-ţi dinţii natural


Din fericire, avem şi veşti bune. Există o mulţime de alimente care ajută la albirea dinţilor pe cale naturală şi care sunt la fel de gustoase ca cele nesănătoase. Merele, ananasul, stafidele, brânza, nucile, căpşunele şi broccoli ajută la menţinerea frumuseţii şi strălucirii zâmbetului şi au şi un gust grozav (dar nu toate în acelaşi timp).

Când să te speli pe dinţi


Este important să te speli pe dinţi de două ori pe zi timp de cel puţin două minute la un periaj. Astfel, se îndepărtează placa acumulată pe dinţi pe parcursul zilei, ceea ce ajută la prevenirea decolorării. Folosirea unei periuţe de dinţi electrice cum este Philips Sonicare reprezintă o modalitate foarte bună de a te asigura că te speli pe dinţi eficient.

Află de ce sănătatea orală îţi îmbunătăţeşte viaţa zilnică