Serviciile de reparație incluse în garanție nu mai sunt o grijă pentru tine. Un curier va prelua produsul de la tine și tot el ți-l va aduce înapoi.
Pentru mai multe detalii, consultă Politica de utilizare.
Serviciile de reparație incluse în garanție nu mai sunt o grijă pentru tine. Un curier va prelua produsul de la tine și tot el ți-l va aduce înapoi.
Pentru mai multe detalii, consultă Politica de utilizare.
Beneficiezi de garanție extinsă la o selecție de produse Philips, dacă le înregistrezi în termen de 90 de zile de la data achiziției. Descoperă mai jos ce produse beneficiază de garanție extinsă.
Dacă îți înregistrezi produsul, beneficiezi de 50% discount la accesorii selectate.
Vezi mai multe detalii despre oferta la purificatoarele de aer aici.
Vezi mai multe detalii despre oferta la aspiratoarele verticale aici.
La înregistrarea unui produs Philips vei participa la tragerea la sorți din luna respectivă pentru a avea șansa de a câștiga unul dintre cele trei premii puse în joc.
Pentru mai multe detalii, consultă regulamentul campaniei aici.
Serviciile de reparație incluse în garanție nu mai sunt o grijă pentru tine. Un curier va prelua produsul de la tine și tot el îl va aduce înapoi.
Vezi mai multe detalii aici.
Serviciul de asistență Premium Service cu pachetele promoționale Gold, Silver sau Bronze, îți oferă beneficii exclusive la înregistrarea espressorului achiziționat în perioada 01.10.2019 - 31.12.2020.
Serviciile de reparație incluse în garanție nu mai sunt o grijă pentru tine. Un curier va prelua produsul de la tine și tot el îl va aduce înapoi. Vezi mai multe detalii aici.
Serviciul de asistență Premium Service cu pachetele promoționale Gold, Silver sau Bronze, îți oferă beneficii exclusive la înregistrarea espressorului achiziționat în perioada 01.10.2019 - 31.12.2020. Află mai multe detalii.
Serviciile de reparație incluse în garanție nu mai sunt o grijă pentru tine. Un curier va prelua produsul de la tine și tot el îl va aduce înapoi.
Vezi mai multe detalii aici.
Serviciile de reparație incluse în garanție nu mai sunt o grijă pentru tine. Un curier va prelua produsul de la tine și tot el îl va aduce înapoi.
Vezi mai multe detalii aici.
Dacă ai achiziționat recent un epilator IPL Philips Lumea, înregistrează-l în MyPhilips și vei beneficia astfel de 3 ani garanție comercială de la data înregistrării produsului.
* Înscrie-te pentru a fi informată și înregistează-ți epilatorul IPL Philips Lumea în termen de 90 de zile de la achiziție
** Garanția extinsă se aplică numai pentru produsele Lumea care încep cu BRI9 sau SC199
Dacă ai achiziționat recent un aparat de coafat* Philips, înregistrează-l în MyPhilips și vei beneficia de 3 ani garanție comercială** de la data înregistrării produsului.
* Garanția extinsă se aplică numai pentru produsele BHB878/00, BHB876/00, BHS674/00, BHS675/00, BHS677/00.
** Înscrie-te și înregistează-ți produsul în termen de 90 de zile de la achiziție
Serviciile de reparație incluse în garanție nu mai sunt o grijă pentru tine. Un curier va prelua produsul de la tine și tot el îl va aduce înapoi. Vezi mai multe detalii aici.
Serviciile de reparație incluse în garanție nu mai sunt o grijă pentru tine. Un curier va prelua produsul de la tine și tot el îl va aduce înapoi. Vezi mai multe detalii aici.