1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Produse

    Contact Philips România

    Atenţie
    Din cauza unei probleme tehnice, este posibil să primeşti cu întârziere e-mailul de confirmare a comenzii. Dacă nu l-ai primit în 48 de ore, te rugăm să ne contactezi.
    Atenţie
    Din cauza unei probleme tehnice, este posibil să nu primeşti confirmarea expedierii. Încercăm să rezolvăm această problemă cât mai rapid posibil. Comanda ta este, totuşi, procesată corect şi o vei primi în termenul de livrare estimat.
    Atenţie
    Termenele de livrare sunt momentan mai lungi decât în mod normal din cauza volumului mare de comenzi. Facem tot posibilul să-ţi livrăm comanda cât mai curând posibil. Îţi vom trimite un e-mail când comanda ta a fost expediată.
    Atenţie
    Momentan primim un număr mare de apeluri. Este posibil să fie nevoie să aştepţi mai mult pe linie. Îţi recomandăm să suni altă dată. Ne cerem scuze pentru neplăceri.
    Atenţie
    Timpul de procesare a rambursărilor este momentan mai mare decât în mod normal din cauza perioadei ocupate. Facem tot posibilul să procesăm cererile cât mai rapid posibil. Îţi vom trimite un e-mail de confirmare la finalizare.
    Atenţie
    Din cauza unei întreţineri programate, este posibil ca pentru moment să nu poţi cumpăra produse de pe site-ul nostru web. Încercăm să rezolvăm această problemă cât mai rapid posibil şi ne cerem scuze pentru neplăceri. Între timp, poţi continua să cumperi produsele noastre de la alţi comercianţi.
    Atenţie
    Din cauza unei întreţineri programate, temporar este posibil să primeşti cu întârziere e-mailul de confirmare a comenzii. Acest lucru nu afectează procesarea şi livrarea comenzii tale. Dacă nu ai primit confirmarea comenzii în termen de 48 de ore, te rugăm să ne contactezi.
    Atenţie
    Din cauza operaţiilor de întreţinere, temporar nu este posibil să adaugi un produs în coşul de cumpărături. Problema va fi rezolvată cât mai curând posibil. Sperăm să revii mai târziu.
    Atenţie
    Din cauza unei probleme tehnice, este posibil ca pentru moment să nu poţi plăti produse prin [PAYMENT_METHOD] pe site-ul nostru web. Încercăm să rezolvăm această problemă cât mai rapid posibil şi ne cerem scuze pentru neplăceri. Între timp, poţi continua folosind altă metodă de plată sau poţi cumpăra produsele noastre de la alţi comercianţi.
    Atenţie
    Dacă doriți informații despre retragerea aparatelor pentru apneea în somn și a ventilatoarelor vă rugăm vizitați www.philips.com/src-update
    Atenţie
    Din cauza unui upgrade al sistemului IT între 29 iunie şi 6 iulie, timpii noştri de expediere standard vor fi prelungiţi. Toate comenzile plasate între aceste date vor fi expediate după 6 iulie. Ne cerem scuze pentru neplăceri.

    Asistență clienți magazin online Philips

    Cum poate fi urmărită livrarea unei comenzi?

    Statusul livrării se poate urmări din platforma DPD în baza AWB-ului primit prin email. Totodată, statusul poate fi verificat direct din link-ul primit prin SMS, cu posibilitatea de amânare sau anulare a livrării.


    Atenție!
    Informațiile despre livrare pot fi disponibile în platforma DPD la aproximativ 24h de la procesarea unei comenzi. Pot apărea întârzieri în acest proces. Daca informațiile nu sunt disponibile după acest termen, te rugăm să ne contactezi.

    Care este statusul comenzii mele?

    Pentru a verifica statusul unei comenzi trebuie să accesezi meniul Contul meu > Istoric comenzi. 


    Până să fie livrată, comanda poate avea mai multe statusuri, însă cele mai importante sunt următoarele:  

    • Status comandă: Finalizată și Status Expediere Comanda: SHIPPED


    Acestea reprezintă faptul că Factura ta este disponibilă în cont, iar produsele tale au plecat din depozitul Philips către firma de curierat.

    Ce produse pot fi cumpărate de pe www.philips.ro?

    Pot fi achiziționate în mod direct produsele din categoriile de mai jos, care au un preț vizibil și posibilitatea de a fi adăugate în Coșul de cumpărături. 


    Produsele care nu îndeplinesc criteriile de mai sus pot avea stocul epuizat sau pot fi disponibile la partenerii Philips. 

    • Produse de îngrijire personală pentru femei 
    • Produse de îngrijire personală pentru bărbați 
    • Produse de igienă orală 
    • Produse pentru îngrijirea mamei și a copilului 
    • Produse electrocasnice 
    • Accesorii pentru aceste produse 

     

    Dacă produsul dorit de tine nu este disponibil sau dorești mai multe informații, nu ezita să ne contactezi.

    Găsește informații despre:

    Informaţii de contact

    Luni – Duminică: orele 09:00 – 21:00

    Sună-ne

    031 6300043 *

    Luni – Vineri: orele 09:00 - 17:00

    *Tarif local*

    *Costuri suplimentare pot fi aplicate de către furnizorul tău de telefonie (mobilă)

    Ȋn situaţia ȋn care vrei să ne contactezi în afara orelor de program, ne poti trimite trimite e-mail prin formularul de contact.

    Găsește informații despre:  

    Informaţii de contact

    Luni – Duminică: orele 09:00 – 21:00

    Sună-ne

    031 6300043 *

    Luni – Vineri: orele 09:00 - 17:00

    *Tarif local*

    *Costuri suplimentare pot fi aplicate de către furnizorul tău de telefonie (mobilă)

    Ȋn situaţia ȋn care vrei să ne contactezi în afara orelor de program, ne poti trimite trimite e-mail prin formularul de contact.

    Suntem aici pentru tine. Te rugăm să contactezi echipa noastră de asistență pentru clienți și vom fi bucuroși să răsoundem la orice întrebăre pe care o poți avea cu privire la produsul tău.

    Selectează categoria produsului și opțiunile de contact disponibile

    • Sunet şi imagine
    • Îngrijire personală
    • Îngrijirea mamei şi copilului
    • Produse electrocasnice
    • Iluminat
    • Sănătate
    • Auto
    Ȋn situaţia ȋn care vrei să ne contactezi în afara orelor de program, ne poti trimite trimite e-mail prin formularul de contact.