Cum poate fi urmărită livrarea unei comenzi?
Statusul livrării se poate urmări din platforma DPD în baza AWB-ului primit prin email. Totodată, statusul poate fi verificat direct din link-ul primit prin SMS, cu posibilitatea de amânare sau anulare a livrării.
Atenție! Informațiile despre livrare pot fi disponibile în platforma DPD la aproximativ 24h de la procesarea unei comenzi. Pot apărea întârzieri în acest proces. Daca informațiile nu sunt disponibile după acest termen, te rugăm să ne contactezi.
Care este statusul comenzii mele?
Pentru a verifica statusul unei comenzi trebuie să accesezi meniul Contul meu > Istoric comenzi.
Până să fie livrată, comanda poate avea mai multe statusuri, însă cele mai importante sunt următoarele:
Status comandă: Finalizată și Status Expediere Comanda: SHIPPED
Acestea reprezintă faptul că Factura ta este disponibilă în cont, iar produsele tale au plecat din depozitul Philips către firma de curierat.
Ce produse pot fi cumpărate de pe www.philips.ro?
Pot fi achiziționate în mod direct produsele din categoriile de mai jos, care au un preț vizibil și posibilitatea de a fi adăugate în Coșul de cumpărături.
Produsele care nu îndeplinesc criteriile de mai sus pot avea stocul epuizat sau pot fi disponibile la partenerii Philips.
• Produse de îngrijire personală pentru femei
• Produse de îngrijire personală pentru bărbați
• Produse de igienă orală
• Produse pentru îngrijirea mamei și a copilului
• Produse electrocasnice
• Accesorii pentru aceste produse
Dacă produsul dorit de tine nu este disponibil sau dorești mai multe informații, nu ezita să ne contactezi.
Luni – Vineri: orele 09:00 - 21:00
Sâmbătă – Duminică: 09:00 – 15:00
Sună-ne
031 6300043 *
Luni – Vineri: orele 09:00 - 17:00
*Tarif local*
*Costuri suplimentare pot fi aplicate de către furnizorul tău de telefonie (mobilă)
Ȋn situaţia ȋn care vrei să ne contactezi în afara orelor de program, ne poti trimite trimite e-mail prin formularul de contact.
Luni – Vineri: orele 09:00 - 21:00
Sâmbătă – Duminică: 09:00 – 15:00
Sună-ne
031 6300043 *
Luni – Vineri: orele 09:00 - 17:00
*Tarif local*
*Costuri suplimentare pot fi aplicate de către furnizorul tău de telefonie (mobilă)
Ȋn situaţia ȋn care vrei să ne contactezi în afara orelor de program, ne poti trimite trimite e-mail prin formularul de contact.