Mai jos poţi găsi sugestii pentru rezolvarea unora dintre cele mai frecvente probleme care pot apărea din timp în timp la espressorul Saeco. Toate soluţiile şi tutorialele se aplică pentru întreaga gamă de aparate complet automate Saeco (Xelsis, PicoBaristo, PicoBaristo Deluxe, Incanto, GranBaristo, Exprelia, Energica, Intelia, Intuita, Minuto, Synthia, Xsmall şi toate celelalte).
Pâlnia pentru cafea este blocată de cafea măcinată. Desfundarea pâlniei pentru cafea ar putea rezolva problema. Urmează paşii din tutorial*. *Tutorialul se aplică pentru toate espressoarele complet automate, nu numai pentru modelele menţionate în titlu.
Atunci când apare codul de eroare 1, 3, 4, 5, 14 sau 19 cu cheia de service, aparatul nu mai poate fi utilizat. Tutorialele* îţi vor oferi îndrumări pentru a rezolva problema. Dacă apare orice alt cod, te sfătuim să contactezi serviciul de relaţii cu clienţii.
Codul de eroare 1 cu cheia de service Indică faptul că pâlnia pentru cafea este blocată cu cafea măcinată. Desfundarea pâlniei pentru cafea ar putea rezolva problema. Urmează paşii din tutorial. 1. Opreşte aparatul. 2. Scoate unitatea de preparare. 3. Introdu mânerul unei linguri în pâlnia pentru cafea şi desfund-o. 4. Ataşează la loc unitatea de preparare. 5. Reporneşte aparatul. 6. Schimbă setarea de măcinare la o granulaţie mai mare. *Tutorialul se aplică pentru toate espressoarele complet automate, nu numai pentru modelele menţionate în titlu.
Codul de eroare 3/4 cu cheia de service Unitatea de preparare este înfundată, nu este lubrifiată corespunzător sau nu este blocată în poziţie. Urmează paşii din tutorial* pentru a rezolva problema. 1. Opreşte aparatul. 2. Scoate unitatea de preparare şi clăteşte-o la robinet. 3. Lubrifiază unitatea de preparare aşa cum se arată în tutorial. 4. Ataşează la loc unitatea de preparare şi asigură-te că este blocată în poziţie. Vei auzi un clic când este introdusă şi blocată corect. 5. Reporneşte aparatul. *Tutorialul se aplică pentru toate espressoarele complet automate, nu numai pentru modelele menţionate în titlu.
Codul de eroare 5 cu cheia de service Deoarece pot exista diferite cauze, una dintre următoarele soluţii poate funcţiona pentru tine. Tutorialul* oferă instrucţiuni mai detaliate. 1. Există aer în circuitul de apă sau boabe de cafea prinse sub rezervorul de apă.
Opreşte aparatul. Goleşte apa şi verifică dacă compartimentul rezervorului de apă este curat şi fără boabe de cafea/resturi de boabe. Reporneşte apoi aparatul. Încearcă să prepari 2-3 ceşti de apă fierbinte.
2. Atunci când foloseşti un filtru AquaClean/Brita
Filtrul nu a fost pregătit corespunzător înainte de instalare sau este înfundat.
Opreşte aparatul. Scoate filtrul şi încearcă din nou să prepari o cafea. Dacă aceasta funcţionează, asigură-te că filtrul de apă este pregătit corespunzător înainte de a-l monta înapoi. Reinstalează filtrul pregătit. Dacă tot nu funcţionează, filtrul poate fi colmatat şi trebuie înlocuit.
3. Unitatea de preparare este înfundată
Opreşte aparatul. Scoate unitatea de preparare, clăteşte-o la robinet şi lubrifiaz-o dacă este necesar. Instalează la loc unitatea de preparare şi reporneşte aparatul.
4. Particule de calcar blochează sistemul circuitului.
Opreşte aparatul timp de câteva ore. Reporneşte aparatul, iar în cazul în care codul de eroare a dispărut, detartrează aparatul. Foloseşte numai un produs de detartrare Philips/Saeco pentru îndepărtarea calcarului. În secţiunea de detartrare poţi găsi instrucţiunile corecte pentru aparatul tău.
*Tutorialul se aplică pentru toate espressoarele complet automate, nu numai pentru modelele menţionate.
Codul de eroare 14 cu cheia de service Aparatul s-a supraîncălzit. Opreşte aparatul timp de 60 de minute.
Codul de eroare 19 cu cheia de service
Dacă ies numai câteva picături de cafea, pot exista diverse cauze şi soluţii. Descoperă aici ce ar putea provoca problema şi cum să o rezolvi cu uşurinţă. 1. Unitatea de preparare este înfundată cu murdărie sau nu este bine lubrifiată Scoate unitatea de preparare, clăteşte-o la robinet şi lubrifiaz-o dacă este necesar. Urmăreşte tutorialele* pentru a afla cum să o cureţi, pentru instrucţiuni de curăţare/lubrifiere şi pentru a afla cum să introduci şi să scoţi unitatea de preparare. 2. Gura de scurgere a cafelei este înfundată. Încearcă să desfunzi cu grijă cu un ac orificiile gurii de scurgere a cafelei. 3. Atunci când foloseşti un filtru AquaClean/Brita Filtrul nu a fost pregătit corespunzător înainte de instalare sau poate fi înfundat. Opreşte aparatul. Scoate filtrul şi încearcă din nou să prepari o cafea. Dacă aceasta funcţionează, asigură-te că filtrul este pregătit corespunzător înainte de a-l monta înapoi. Vezi tutorialul pentru pregătirea filtrului AquaClean. Reinstalează filtrul pregătit şi fă o cafea. Dacă tot nu funcţionează, filtrul poate fi colmatat şi trebuie înlocuit. 4. Aparatul trebuie să fie detartrat. Dacă nu ai detartrat aparatul de ceva timp sau ai amânat procesul de câteva ori, este timpul să detartrezi aparatul. Detartrează aparatul numai cu decalcificator Philips/Saeco. Pe pagina de detartrare poţi găsi instrucţiunile corecte pentru aparatul tău. 5. Pentru aparate Exprelia sau Xelsis Butonul SBS este închis. Roteşte butonul SBS în poziţia de mijloc şi prepară un espresso. 6. Lasă aparatul să scoată apă fierbinte Ar putea exista aer în sistem. Acesta poate fi îndepărtat lăsând aparatul să scoată o anumită cantitate de apă fierbinte. *Tutorialul se aplică pentru toate espressoarele complet automate, nu numai pentru modelele menţionate.
În cazul în care cafeaua este apoasă, pot exista diverse cauze şi soluţii. Descoperă aici ce ar putea provoca problema şi cum să o rezolvi cu uşurinţă. 1. La prima utilizare Este normal ca primele ceşti preparate să fie apoase, deoarece sistemul de adaptare Saeco încă se reglează. Prepară încă 5-7 ceşti de cafea. 2. Unitatea de preparare este înfundată cu murdărie sau nu este bine lubrifiată Scoate unitatea de preparare, clăteşte-o la robinet şi lubrifiaz-o dacă este necesar. Urmează paşii din tutorial* pentru instrucţiuni de curăţare şi pentru a afla cum să introduci şi să scoţi unitatea de preparare. 3. Concentraţia cafelei a fost reglată cu funcţia MEMORARE Reglează concentraţia cafelei pentru butonul pentru cafea. Apasă şi ţine apăsat butonul corespunzător până când pe afişaj apare pictograma „Memo”. Aparatul intră în faza de programare şi începe să prepare cafeaua selectată. Urmează paşii din tutorial* pentru prima utilizare şi pentru a afla cum să personalizezi setările. 4. Pâlnia pentru cafea este blocată cu cafea măcinată Desfundarea pâlniei pentru cafea ar putea rezolva problema. Urmează paşii din tutorial* pentru a afla cum să o cureţi. 5. Setarea de măcinare este setată la o granulaţie mai mare Reglează setarea de măcinare la o granulaţie mai fină. Urmează paşii din tutorial* pentru prima utilizare şi pentru a afla cum să personalizezi setările. *Tutorialul se aplică pentru toate espressoarele complet automate, nu numai pentru modelele menţionate în titlu.
Dacă recipientul pentru cafea măcinată este golit în timp ce aparatul este oprit, contorul de cicluri de cafea nu este resetat, iar mesajul „empty coffee grounds container” (goleşte recipientul pentru cafea măcinată) nu dispare. Sau mesajul apare chiar dacă recipientul nu este încă plin.
Pentru ca mesajul să dispară:
• Scoate recipientul pentru cafea măcinată în timp ce aparatul este pornit, aşteaptă cel puţin 5 secunde şi apoi introdu-l din nou.
• Tutorialul se aplică pentru toate espressoarele complet automate, nu numai pentru modelele menţionate în titlu.
Dacă nu poţi introduce unitatea de preparare, aparatul şi unitatea de preparare nu se află în poziţia neutră. Urmează paşii de mai jos şi vezi tutorialul*, care oferă instrucţiuni mai detaliate. *Tutorialul se aplică pentru toate espressoarele complet automate, nu numai pentru modelele menţionate.
Dacă nu poţi să scoţi unitatea de preparare, aparatul nu este în poziţia neutră. Urmează paşii de mai jos şi vezi tutorialul*, care oferă instrucţiuni mai detaliate. Nu scoate niciodată unitatea de preparare în timpul detartrării. Finalizează întotdeauna mai întâi procesul de detartrare. *Tutorialul se aplică pentru toate espressoarele complet automate, nu numai pentru modelele menţionate.
Prezenţa apei sub aparat poate avea mai multe cauze şi nu indică direct o defecţiune tehnică. Află mai multe din informaţiile de mai jos şi vezi tutorialul*, care oferă instrucţiuni mai detaliate. Apă în tava de scurgere Dacă observi apă în tava de scurgere, nu te îngrijora, este perfect normal: Aceasta este apă din ciclurile de clătire automată efectuate de aparat în timpul utilizării, care ajunge direct în tava de scurgere. Nu este vorba de o scurgere de la aparat. Apă maronie/care conţine particule de cafea Dacă apa de sub aparat este maronie sau conţine resturi de cafea, asigură-te că aceasta nu este cauzată de o tavă de scurgere din care se revarsă apa, vărsare, scoaterea tăvii de scurgere în timpul utilizării sau înfundarea unităţii de preparare/sertarului pentru resturi de cafea. Pentru a evita/rezolva problema: - Goleşte tava de scurgere când „indicatorul tavă de scurgere plină” apare prin capacul tăvii de scurgere - Înainte de a începe detartrarea aparatului, asigură-te că tava de scurgere este goală - Aparatul este aşezat pe o suprafaţă orizontală - Scoate unitatea de preparare şi sertarul pentru resturi de cafea şi clăteşte-le la robinet. Apă curată sub aparat Dacă rezervorul de apă este plasat în partea din faţă a aparatului, acesta poate să nu fie introdus complet. Ai grijă să îl împingi cât mai mult în spate. Dacă aceasta nu rezolvă problema, te rugăm să contactezi serviciul de relaţii cu clienţii din ţara ta, deoarece poate exista o scurgere. Se scurge cafea/apă în spatele gurii de scurgere a cafelei Dacă gura de scurgere a cafelei este detaşabilă, asigură-te că este aşezată în poziţia corectă. Împinge gura de scurgere a cafelei puţin mai mult spre aparat, aceasta ar putea ajuta la rezolvarea problemei. Dacă gura de scurgere a cafelei nu este detaşabilă, te rugăm să contactezi serviciul de asistenţă pentru clienţi din ţara ta, deoarece poate exista o scurgere. *Tutorialul se aplică pentru toate espressoarele complet automate, nu numai pentru modelele menţionate în text.
În cazul în care carafa pentru lapte nu spumează laptele, pot exista diverse cauze şi soluţii. Detaşează toate piesele sistemului de lapte, inclusiv tuburile, şi curăţă-le. Cel mai bine este să foloseşti lapte rece direct din frigider, la o temperatură de 4 grade. Testarea laptelui de vacă semi-degresat sau integral, a laptelui de soia şi a laptelui fără lactoză a dovedit că aceste tipuri de lapte oferă rezultate de spumare bune. 5. Gura de dozare a carafei pentru lapte nu este complet trasă afară (nu se aplică pentru Xelsis).
1. Piesele sistemului de lapte sunt murdare.
2. Tubul de lapte nu este conectat corespunzător la elementul de spumare sau cappuccinatore.
• Ataşează corespunzător tubul de lapte la elementul de spumare sau cappuccinatore.
3. Laptele nu este rece.
4. Nu foloseşti tipul corect de lapte.
Asigură-te că este complet trasă afară.
Este normal ca aparatul să facă zgomot în timpul utilizării. Dacă auzi sunete neobişnuite, descoperă aici care pot fi cauzele şi cum le poţi rezolva cu uşurinţă. 4. Atunci când foloseşti un filtru AquaClean/Brita Filtrul nu a fost pregătit corespunzător înainte de instalare sau poate fi înfundat. Opreşte aparatul. Scoate filtrul şi încearcă din nou să prepari o cafea. Dacă aceasta funcţionează, asigură-te că filtrul este pregătit corespunzător înainte de a-l monta înapoi. Vizionează tutorialul pentru pregătirea filtrului AquaClean. Reinstalează filtrul pregătit şi fă o cafea. Dacă tot nu funcţionează, filtrul poate fi colmatat şi trebuie înlocuit. *Tutorialul se aplică pentru toate espressoarele complet automate, nu numai pentru modelele menţionate.
Zgomotul puternic în timpul măcinării poate fi cauzat de:
1. O pâlnie pentru cafea blocată.
Desfundarea pâlniei pentru cafea ar putea rezolva problema. Urmează paşii din tutorial* pentru a afla cum să o cureţi.
2. Setarea de măcinare este setată la cea mai fină granulaţie.
Reglează setarea de măcinare la o granulaţie mai mare. Urmează paşii din tutorial* pentru prima utilizare şi pentru a afla cum să personalizezi setările.
Zgomotul puternic în timpul clătirii sau preparării poate fi cauzat de:
1. Boabe/particule de cafea prinse sub rezervorul de apă şi aspirare de aer
Scoate rezervorul de apă şi goleşte toate boabele/resturile din zona compartimentului rezervorului de apă. Urmează paşii din tutorial* pentru instrucţiuni de curăţare.
2. Unitatea de preparare este înfundată cu murdărie sau nu este bine lubrifiată
Scoate unitatea de preparare, clăteşte-o la robinet şi lubrifiaz-o dacă este necesar. Urmează paşii din tutorial* pentru instrucţiuni de curăţare şi pentru a afla cum să introduci şi să scoţi unitatea de preparare.
3. Aparatul trebuie să fie detartrat.
Dacă nu ai detartrat aparatul de ceva timp sau ai amânat procesul de câteva ori, este timpul să detartrezi aparatul. Detartrează aparatul numai cu decalcificator Philips/Saeco. Pe pagina de detartrare poţi găsi instrucţiunile corecte pentru aparatul tău.
Deoarece pot exista diferite cauze, una dintre următoarele soluţii poate funcţiona pentru tine. Tutorialul* oferă instrucţiuni mai detaliate.
1. La prima utilizare
Este normal ca primele ceşti preparate să fie apoase, deoarece sistemul de adaptare Saeco încă se reglează. Prepară încă 5-7 ceşti de cafea.
2. Boabe/particule de cafea prinse sub rezervorul de apă şi aspirare de aer
Scoate rezervorul de apă şi goleşte toate boabele/resturile din zona compartimentului rezervorului de apă. Urmează paşii din tutorial* pentru instrucţiuni de curăţare.
3. Unitatea de preparare este înfundată cu murdărie
Scoate unitatea de preparare, clăteşte-o la robinet şi lubrifiaz-o dacă este necesar. Urmează paşii din tutorial* pentru instrucţiuni de curăţare şi pentru a afla cum să introduci şi să scoţi unitatea de preparare.
4. Atunci când foloseşti un filtru AquaClean/Brita
Filtrul nu a fost pregătit corespunzător înainte de instalare sau poate fi înfundat.
Scoate filtrul şi încearcă din nou să prepari o cafea. Dacă aceasta funcţionează, asigură-te că filtrul este pregătit corespunzător înainte de a-l monta înapoi. Vezi tutorialul pentru pregătirea filtrului AquaClean. Reinstalează filtrul pregătit şi fă o cafea. Dacă tot nu funcţionează, filtrul poate fi colmatat şi trebuie înlocuit.
5. Există aer în circuitul de apă
Încearcă să prepari 2-3 ceşti de apă fierbinte.
6. Pentru aparate Exprelia sau Xelsis
Butonul SBS este închis. Roteşte butonul SBS în poziţia de mijloc şi prepară un espresso.
7. Aparatul trebuie să fie detartrat.
Dacă nu ai detartrat aparatul de ceva timp sau ai amânat procesul de câteva ori, este timpul să detartrezi aparatul. Detartrează aparatul numai cu decalcificator Philips/Saeco. Pe pagina de detartrare poţi găsi instrucţiunile corecte pentru aparatul tău.
*Tutorialul se aplică pentru toate espressoarele complet automate, nu numai pentru modelele menţionate.
Dacă ledul de detartrare este încă aprins, cel mai probabil nu ai clătit aparatul cu suficientă apă după finalizarea ciclului de detartrare.
Clăteşte-ţi aparatul cu alt rezervor de apă plin.
Dacă ai întrerupt procedura de detartrare oprind aparatul şi nu ştii cum să o reiei, contactează serviciul de relaţii cu clienţii pentru a beneficia de asistenţă.
Ledurile de pe espressorul tău îţi oferă informaţii atât despre ceea ce trebuie să faci, cât şi despre starea aparatului tău.
Manualul de utilizare conţine un capitol dedicat semnificaţiei ledurilor. Utilizează funcţia de căutare pentru a găsi şi a descărca manualul de utilizare corespunzător espressorului tău Philips sau Saeco.
Notă: dacă toate ledurile luminează intermitent în acelaşi timp, contactează serviciul de relaţii cu clienţii pentru a beneficia de asistenţă.
Am găsit {number} produse disponibile în afara ţării tale, prin urmare este posibil ca promoţiile locale să nu fie aplicabile.
Afişare produseProduse {number} găsite
Ţi-ai găsit modelul, dar...
Acest produs nu este disponibil în ţara ta, dar am găsit unul în altă ţară
Vă rugăm să selectați modelul pe baza ultimelor 2 cifre ale numărului de produs afișat cu albastru.
Found your model!
foundation-catalog.se01c-prx-search.search-sub-heading7
foundation-catalog.se01c-prx-search.search-sub-heading8
If this is the correct one, please select it below. Otherwise, search again.
Dacă espressorul nu porneşte atunci când apeşi butonul de pornire, pot exista diverse cauze şi soluţii. 1. Verifică cablul de alimentare şi comutatorul din partea din spate a aparatului 2. Conectează aparatul la altă priză Verifică dacă sunt prea multe aparate conectate la sursa de alimentare. Încearcă să conectezi aparatul la altă priză de alimentare.
Pentru a găsi informaţii mai detaliate, introdu numele sau numărul de model al espressorului tău
Am găsit {number} produse disponibile în afara ţării tale, prin urmare este posibil ca promoţiile locale să nu fie aplicabile.
Afişare produseProduse {number} găsite
Ţi-ai găsit modelul, dar...
Acest produs nu este disponibil în ţara ta, dar am găsit unul în altă ţară
Vă rugăm să selectați modelul pe baza ultimelor 2 cifre ale numărului de produs afișat cu albastru.
Found your model!
foundation-catalog.se01c-prx-search.search-sub-heading7
foundation-catalog.se01c-prx-search.search-sub-heading8
If this is the correct one, please select it below. Otherwise, search again.
You are about to visit a Philips global content page
Continue