1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    • 30 zile drept de retur

    • Livrare gratuită

    • Accesorii originale Philips

    • NOU! Plătește în rate cu ING Credit Card

    Întreţinere

    Pentru ce aparat de cafea ai nevoie de asistenţă?


    Selectează marca de espressor pe care o deţii acasă pentru a afla informaţii detaliate privind subiecte precum curăţarea, detartrarea, mesajele de eroare şi filtrele de apă. 

    Espressoare Saeco    

     

    Asistenţă pentru întreţinerea şi depanarea espressoarelor Saeco, inclusiv Incanto, Minuto, XSMALL, Moltio, Exprelia, PicoBaristo şi GranBaristo, Xelsis… şi multe altele.

    Espressoare  Philips  

     

    Asistenţă pentru întreţinerea şi depanarea espressoarelor Philips, inclusiv seriile 2000, 3000 şi 4000.

    Pentru ce aparat de cafea ai nevoie de asistenţă?

    10 reguli de aur pentru întreținerea aparatului tău de cafea

    Cum și când efectuez lubrifierea unităţii de preparare a aparatului de cafea?

    Lubrifierea unităţii de preparare a aparatului de cafea îţi garantează că piesele mecanice funcţionează lin, pentru o performanţă optimă a aparatului tău. Utilizează lubrifiantul Philips/Saeco în acest scop. Filmul de mai jos îţi arată ce piese să lubrifiezi.
     

    Cum se lubrifiază:

    1. Opreşte aparatul şi scoate ştecherul din priză.
    2. Îndepărtează unitatea de preparare, clăteşte-o cu apă călduţă şi las-o să se usuce în aer liber.
    3. Aplică un strat subţire de lubrifiant în jurul axului din partea de jos.
    4. Aplică un strat subţire de lubrifiant pe şinele din ambele părţi.

    Frecvenţa lubrifierii unităţii de preparare:

    • Dacă prepari 1-5 ceşti de cafea pe zi, lubrifiază unitatea de preparare la fiecare 4 luni.

    • Dacă prepari 6-10 ceşti de cafea pe zi, lubrifiază unitatea de preparare la fiecare 2 luni.

    • Dacă prepari peste 10 ceşti de cafea pe zi, lubrifiază unitatea de preparare în fiecare lună.

    Cum introduc unitatea de preparare a aparatului de cafea?

    Pentru a introduce unitatea de preparare a aparatului de cafea, aceasta trebuie să fie în poziţia neutră. Filmul de mai jos îţi arată cum să faci acest lucru.

     

    Dacă întâmpini dificultăţi la introducerea unităţii de preparare a aparatului de cafea:
     

    1. Înlocuieşte recipientul pentru cafea măcinată şi tava de scurgere. Închide uşa de serviciu, dar lasă afară unitatea de preparare.
    2. Opreşte aparatul. Aşteaptă până când este complet oprit şi nu vei mai auzi niciun sunet (aceasta poate dura 15-20 de secunde).
    3. Reporneşte aparatul. Aşteaptă din nou până când este complet pornit şi nu mai auzi niciun sunet. Notă: nu întreprinde nicio acţiune, cum ar fi deschiderea uşii de serviciu sau scoaterea tăvii de scurgere.
    4. Setează unitatea de preparare la poziţia sa neutră, în caz contrar nu poate fi introdusă. Vizionează filmul pentru instrucţiuni.
    5. Scoate recipientul pentru cafea măcinată şi tava de scurgere, deschide uşa de serviciu şi introdu unitatea de preparare.
    Cum îndepărtez unitatea de preparare a aparatului de cafea?

    Pentru a scoate unitatea de preparare a aparatului de cafea, aceasta trebuie să fie în poziţia neutră.

    Dacă întâmpini dificultăţi la scoaterea unităţii de preparare a aparatului de cafea:

    1. Înlocuieşte recipientul pentru cafea măcinată şi tava de scurgere. Închide uşa de serviciu.
    2. Opreşte aparatul. Aşteaptă până când este complet oprit şi nu vei mai auzi niciun sunet (aceasta poate dura 15-20 de secunde).
    3. Reporneşte aparatul. Aşteaptă din nou până când este complet pornit şi nu mai auzi niciun sunet. Nu întreprinde nicio acţiune, cum ar fi deschiderea uşii de serviciu sau scoaterea tăvii de scurgere.
    4. Scoate recipientul pentru cafea măcinată şi tava de scurgere, deschide uşa de serviciu şi încearcă să scoţi din nou unitatea de preparare.

      Nu scoate niciodată unitatea de preparare în timpul detartrării. Finalizează întotdeauna mai întâi procesul de detartrare.
    Este normal ca tava de scurgere a aparatului de cafea să se umple destul de rapid?

    Da, este normal ca tava de scurgere a aparatului de cafea să se umple destul de rapid, iar acest lucru nu înseamnă că aparatul este defect.

     

    În timpul utilizării, circuitele interne sunt clătite cu apă care ajunge automat în tava de scurgere. Acest proces nu este vizibil din exterior şi, prin urmare, poate fi perceput ca o umplere prea rapidă a tăvii de scurgere.

     

    • Clătirea asigură o performanţă optimă a aparatului.

    • Goleşte şi curăţă tava de scurgere de fiecare dată când indicatorul „tavă de scurgere plină” apare prin capacul tăvii de scurgere.

     

    Sugestie: Poţi aşeza o ceaşcă sub gura de dozare pentru a colecta apa care iese din gura de dozare în timpul fiecărui ciclu de clătire/curăţare automată.

    De ce nu dispare mesajul „golește recipientul pentru cafea măcinată”?

    Goleşte întotdeauna recipientul pentru cafea măcinată în timp ce aparatul de cafea este PORNIT.


    Dacă sertarul pentru cafea măcinată este golit în timp ce aparatul este oprit, contorul de cicluri de cafea nu este resetat, iar mesajul nu va dispărea.


    De asemenea, nu reinstala sertarul pentru cafea măcinată prea rapid. Aşteaptă aproximativ 5 secunde înainte de a reinstala sertarul pentru cafea măcinată înapoi în aparat.

    De ce nu macină aparatul boabele de cafea și distribuie doar apă?

    Aparatul de cafea va distribui numai apă şi/sau nu se vor măcina boabe dacă pâlnia de cafea este blocată.

    Pentru a debloca pâlnia pentru cafea.

    • Scoate unitatea de preparare şi curăţă pâlnia pentru cafea utilizând o coadă de lingură. Vizionează clipul video de asistenţă.

    • Dacă nu există pâlnie pentru cafea pre-măcinată, introdu coada de lingură în pâlnia de cafea începând de jos.

    • Dacă deţii un aparat Moltio sau GranBaristo cu un recipient detaşabil pentru boabe, scoate acest recipient şi dezasamblează-l. Scoate toate boabele care sunt blocate în cele două părţi separate.

    De ce apare pe afișajul aparatului de cafea codul de eroare 1, 3, 4, 5 sau 14?

    Motivele pentru apariţia codului de eroare 1, 3, 4, 5 sau 14 pe afişajul aparatului de cafea sunt menţionate mai jos. Dacă apare orice alt cod, te sfătuim să contactezi Centrul de asistenţă pentru clienţi.

    E01
    Pâlnia pentru cafea este blocată de cafea măcinată.

    Pentru a debloca pâlnia pentru cafea;

    • Scoate unitatea de preparare şi curăţă pâlnia pentru cafea utilizând o coadă de lingură. 

    • Dacă nu există pâlnie pentru cafea pre-măcinată, introdu coada de lingură în pâlnia de cafea începând de jos.

    E03
    Unitatea de preparare este înfundată sau nu a fost lubrifiată corespunzător.

    • Clăteşte unitatea de preparare cu apă proaspătă, acordând o atenţie deosebită filtrului.

    • Lubrifiază unitatea de preparare aşa cum se descrie în secţiunea de curăţare şi întreţinere.

    E04:
    Unitatea de preparare este înfundată, nu a fost lubrifiată corespunzător sau nu este blocată în poziţie.

    • Clăteşte unitatea de preparare cu apă proaspătă, acordând o atenţie deosebită filtrului.

    • Lubrifiază unitatea de preparare aşa cum se descrie în secţiunea de curăţare şi întreţinere.

    • Înlocuieşte unitatea de preparare şi asigură-te că este blocată în poziţie. Vei auzi un clic când este introdusă şi blocată corect.

    • Opreşte aparatul şi reporneşte-l.

     

     

     

    E05:

    • Deoarece pot exista mai multe cauze, contactează Centrul nostru de asistenţă clienţi pentru a te ajuta

     

    E14:

    • Aparatul este supraîncălzit.

    • Opreşte aparatul şi aşteaptă timp de 60 de minute.

    De ce distribuie aparatul meu de cafea doar câteva picături de cafea?

    Dacă aparatul tău de cafea distribuie numai câteva picături de cafea, pot exista mai multe cauze posibile.

     

    1. Unitatea de preparare este înfundată sau nu a fost lubrifiată corespunzător.

    • Clăteşte unitatea de preparare cu apă proaspătă, acordând o atenţie deosebită filtrului.

    • Lubrifiază unitatea de preparare aşa cum se descrie în secţiunea de curăţare şi întreţinere.

    2. Gura de scurgere a cafelei este înfundată.

    • Curăţă gura de scurgere cu un ac.

    3. Filtrul tău de apă (de ex. AquaClean/Brita) nu a fost pregătit corespunzător sau este înfundat.

    • Scoate filtrul din rezervorul de apă şi introdu-l în apă invers.

    • Înlocuieşte filtrul şi distribuie 2-3 ceşti de apă fierbinte.

    • Dacă problema persistă, prepară o cafea fără a utiliza filtrul. Dacă funcţionează, ştii că filtrul este înfundat şi trebuie înlocuit.

    4. Aparatul trebuie să fie detartrat.

    • Detartrează aparatul cu decalcifiatorul Philips/Saeco.

    Aparatul meu prepară cafea apoasă. Ce pot face?

    Dacă aparatul de cafea prepară cafea apoasă, pot exista diverse cauze şi soluţii.

    1. La prima utilizare:

    • Sistemul de adaptare Saeco încă se reglează. Prepară câteva ceşti de cafea în plus.

     
    2. Unitatea de preparare este înfundată cu murdărie sau nu este bine lubrifiată.

    • Clăteşte unitatea de preparare cu apă proaspătă, în special filtrul de pe unitatea de preparare.

    • Lubrifiază unitatea de preparare aşa cum se descrie în capitolul Curăţare şi întreţinere

    3. Pâlnia pentru cafea este blocată cu cafea măcinată.

    Deblochează pâlnia pentru cafea;
     

    • Scoate unitatea de preparare şi curăţă pâlnia pentru cafea utilizând o coadă de lingură.

    • Dacă nu există pâlnie pentru cafea pre-măcinată, introdu coada de lingură în pâlnia de cafea începând de jos.

    De ce nu spumează carafa laptele?

    În cazul în care carafa pentru lapte nu spumează laptele, pot exista diverse cauze şi soluţii.

     

    1. Piesele carafei pentru lapte sunt murdare.

    • Detaşează toate piesele şi curăţă-le cu apă caldă/detergent lichid.

     

    2. Gura de dozare a carafei pentru lapte nu este complet trasă în afară.

    • Asigură-te că este complet trasă în afară.

     

    3. Tubul de lapte nu este bine conectat la elementul de spumare.

    • Ataşează tubul de lapte corespunzător la elementul de spumare.