0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Espressorul Philips Barista Brew prezintă scurgeri

    Publicat pe 13 august 2024
    Dacă observi că espressorul Philips Barista Brew prezintă scurgeri, citeşte mai jos pentru a afla cauzele şi soluţiile posibile.
     
    Este ceva normal şi nu înseamnă că există scurgeri dacă observi puţină apă în tava de scurgere sau dacă aceasta se umple mai repede decât era de aşteptat. Acest lucru se întâmplă deoarece espressorul Philips Barista Brew evacuează apa de clătire din interior direct în tava de scurgere după prepararea cafelei sau spumarea laptelui.
    Asigură-te că rezervorul de apă nu este umplut excesiv atunci când îl pui pe aparat. Dacă rezervorul de apă nu este introdus complet, este posibil ca apa curată să se scurgă dedesubt sau în partea din spate. Pentru a rezolva această problemă, scoate rezervorul de apă şi introdu-l din nou, împingându-l până la capăt.
     
    În cazul în care observi scurgeri de cafea din suportul portfiltrului, roteşte în sens antiorar şi blochează ferm portfiltrul în poziţia de preparare.
     
    Coşul filtrului nu trebuie să aibă particule de cafea pe marginea superioară şi trebuie să fie introdus corect în portfiltru. Asigură-te că nu încarci excesiv coşul filtrului cu cafea măcinată.
     
    Dacă aceste soluţii nu au ajutat la rezolvarea problemei, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.
     
    Portfiltru cu cafea
    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.