0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Încălzitorul Philips nu funcţionează după ce îl conectez la priză

    Publicat pe 28 august 2024
    Dacă încălzitorul Philips nu funcţionează după ce îl conectezi la priză sau nu se încălzeşte, ar putea exista o soluţie simplă. Află aici cum să rezolvi această problemă.
     
    Verifică dacă ai conectat corect ştecărul la o priză electrică funcţională.
     
    Dacă încălzitorul tău Philips este echipat cu mod de Ventilaţie, verifică dacă modul de Ventilaţie este pornit atunci când nu există flux de aer încălzit. În acest mod, aparatul va crea un flux de aer neîncălzit. Dacă este în modul Automat, funcţia de încălzire nu va fi activată când temperatura ţintă setată este mai mică decât temperatura ambientală. Verifică setarea de temperatură de pe dispozitivul tău.
     
    Încălzitorul tău Philips este echipat cu protecţie la supraîncălzire. Scoaterea din priză a aparatului în timp ce este în funcţiune o poate declanşa. Aşteaptă câteva minute pentru ca aparatul să se răcească înainte de a încerca să-l porneşti din nou.

    Soluţiile de mai sus au ajutat? Dacă nu, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.
     
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.