Încălzitorul Philips nu funcţionează după ce îl conectez la priză
Publicat pe 28 august 2024
Dacă încălzitorul Philips nu funcţionează după ce îl conectezi la priză sau nu se încălzeşte, ar putea exista o soluţie simplă. Află aici cum să rezolvi această problemă.
Verifică dacă ai conectat corect ştecărul la o priză electrică funcţională.
Dacă încălzitorul tău Philips este echipat cu mod de Ventilaţie, verifică dacă modul de Ventilaţie este pornit atunci când nu există flux de aer încălzit. În acest mod, aparatul va crea un flux de aer neîncălzit. Dacă este în modul Automat, funcţia de încălzire nu va fi activată când temperatura ţintă setată este mai mică decât temperatura ambientală. Verifică setarea de temperatură de pe dispozitivul tău.
Încălzitorul tău Philips este echipat cu protecţie la supraîncălzire. Scoaterea din priză a aparatului în timp ce este în funcţiune o poate declanşa. Aşteaptă câteva minute pentru ca aparatul să se răcească înainte de a încerca să-l porneşti din nou.
Soluţiile de mai sus au ajutat? Dacă nu, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.