0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Nu pot conecta aparatul de bucătărie Philips la aplicaţia NutriU

    Publicat pe 10 noiembrie 2023
    Dacă nu poţi conecta aparatul de bucătărie Philips la aplicaţia NutriU, consultă soluţiile descrise în articolul de mai jos.
    Reţine că poţi conecta un singur aparat Airfryer cu un cont NutriU la un moment dat. 
    Dacă nu ştii sigur dacă Philips Airfryer este un model conectat sau neconectat, verifică dacă numărul de model corespunde modelelor din secţiunea „Aparate Airfryer conectate” a listei de dispozitive din NutriU. Reţine că lista de mai jos este doar un exemplu şi poate varia în funcţie de ţara ta.
    Notă:
    selectarea unui număr de model greşit poate împiedica conectarea NutriU la aparatul tău de bucătărie. Poţi găsi numărul de model pe autocolantul de pe plăcuţa de identificare din partea inferioară a aparatului, acesta începând cu HD sau NA. De exemplu, dacă plăcuţa de identificare indică HD9280/90, selectează HD9280 în NutriU.
    verificarea modelului
    • Asigură-te că reţeaua de la domiciliu funcţionează corect şi că ai o conexiune la internet disponibilă.
    • Verifică dacă reţeaua ta de acasă funcţionează la 2,4 GHz, deoarece dispozitivul Philips este prevăzut cu un modul WiFi 11 b/g/n cu 2,4 GHz. 
    • Dacă routerul Wi-Fi de acasă este configurat pentru o reţea cu bandă unică de 5 GHz, acesta va fi comutat la modul de reţea cu bandă dublă, iar telefonul va fi conectat la reţeaua de 2,4 GHz.
    • Asigură-te că dispozitivul smartphone este conectat la internet.
    • Dacă utilizezi o conexiune VPN, dezactiveaz-o, deoarece acest lucru ar putea cauza probleme.
    • Asigură-te că ai instalată cea mai recentă versiune NutriU (consultă magazinul de aplicaţii). 
    • Dacă aparatul de bucătărie era deja conectat la NutriU, şterge-l din fila aparate din aplicaţia NutriU. 
    • Goleşte memoria cache a aplicaţiei NutriU din setări.
    • Scoate aparatul de bucătărie din priză, aşteaptă 30 secunde şi conectează-l din nou.
    • Numai pentru aparatele Airfryer HD9880 şi Air Cooker NX0960: asigură-te că WiFi este activat în meniul Setări/Instrumente -> Configurare WiFi
    • Numai aparatul Air Cooker NX0960: resetaţi setările WiFi pe afişajul aparatului Air Cooker din meniul Instrumente → Setări
    • Începe procesul de asociere din aplicaţia NutriU prin intermediul filei „Aparate” (vezi imaginea de mai jos)
    • Urmează instrucţiunile de pe ecran din aplicaţia NutriU.
    • De asemenea, consultă Manualul de utilizare al aparatului de bucătărie, pentru mai multe detalii. Îl poţi găsi pe www.philips.com/support

    Notă: În unele cazuri, în timpul asocierii, atunci când este conectat la reţeaua Philips Setup, smartphone-ul îţi solicită să comuţi la o reţea Wi-Fi mai bună cu o conexiune la internet – te rugăm să respingi această acţiune, deoarece ar întrerupe procesul de asociere.

     
    procesul de asociere
    Dacă apare o Eroare 3 sau Conn-3 în aplicaţia NutriU şi ai urmat deja paşii menţionaţi mai sus, te rugăm să procedezi astfel:
    1. Părăseşte procesul de asociere curent.
    2. Dacă aparatul de bucătărie apare sub „Dispozitive conectate” în fila „Aparat”, şterge-l de acolo.
    3. Verifică dacă aparatul de bucătărie este deja asociat cu reţeaua Wi-Fi – în acest caz, un LED Wi-Fi este aprins constant pe afişajul dispozitivului.
    4. Dacă da, reîncepe asocierea din fila „Aparat” din NutriU şi foloseşte funcţia „Omitere configurare” (pentru a omite configurarea Wi-Fi) de pe primul ecran (vezi imaginea de mai jos).
    5. Dacă nu, efectuează consecutiv două până la trei resetări din fabrică pe aparatul de bucătărie, deconectează-l după fiecare resetare şi aşteaptă două minute înainte de a-l conecta din nou. Apoi reîncepe asocierea din NutriU.

    Dacă niciuna dintre instrucţiunile de mai sus nu ajută, te rugăm să ne contactezi pentru asistenţă suplimentară.
     
    Omiterea configurării
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.