0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Aparatul meu Philips Airfryer nu se afişează în lista de dispozitive din aplicaţia HomeID

    Publicat pe 21 februarie 2024
    Descoperă în articolul nostru de mai jos cum poţi găsi modelul dispozitivului Philips Airfryer în lista HomeID.
    În aplicaţia HomeID, numărul de model al dispozitivului este scurtat prin utilizarea unui „x”. De exemplu, dacă ai modelul Philips Airfryer HD9650, poţi selecta HD965x în aplicaţie.

    Dacă modelul dispozitivului tău nu se află pe listă, înseamnă că este posibil ca Airfryerul tău să nu fie lansat pentru ţara aleasă de tine. În acest caz, te rugăm să contactezi serviciile noastre de asistenţă post-vânzare, care te vor îndruma corespunzător.
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.