1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Aparatul meu Philips Airfryer nu se afişează în lista de dispozitive din aplicaţia NutriU

    Publicat pe 8 decembrie 2022
    Descoperă în articolul nostru de mai jos cum poţi găsi modelul dispozitivului Philips Airfryer în lista NutriU.

    Caută cu numărul modelului

    În aplicaţia NutriU, numărul de model al dispozitivului este scurtat prin utilizarea unui „x”. De exemplu, dacă ai modelul Philips Airfryer HD9650, poţi selecta HD965x în aplicaţie.

    Dacă modelul dispozitivului tău tot nu poate fi găsit în listă, înseamnă că este posibil ca aparatul tău Airfryer să nu fie lansat pentru ţara aleasă. În acest caz, te rugăm să contactezi serviciile noastre de asistenţă post-vânzare, care te vor îndruma corespunzător.
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.