0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Aparatul Philips Airfryer afişează liniuţe sau un cod de eroare

    Publicat pe 15 mai 2023
    Dacă aparatul Philips Airfryer nu porneşte şi afişează fie liniuţe intermitente (----), fie un cod de eroare, citeşte mai jos pentru informaţii suplimentare.
    Aparatul Airfryer se află în modul de actualizare a firmware-ului. Această actualizare poate dura câteva minute, timp în care aparatul Airfryer nu poate fi utilizat. Nu scoate aparatul Airfryer din priză până când actualizarea nu este finalizată.

    Dacă liniuţele persistă după o perioadă lungă, scoate dispozitivul din priză şi apoi conectează-l din nou la priză, pentru a-l reseta. Dacă actualizarea nu se finalizează, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.
    E1 sau 0x1002 
    Aparatul Airfryer a fost, probabil, păstrat într-un loc rece. 
    Scoate aparatul din priză şi aşteaptă 30 minute înainte de a-l reconecta.
    1. Dacă aparatul a fost depozitat la o temperatură ambiantă scăzută, lasă-l să se adapteze la temperatura camerei timp de cel puţin 30 de minute înainte de a-l reconecta la priză.
    2. În cazul în care codul de eroare rămâne pe afişaj după reconectarea la priză, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.

    E2 
    Ai introdus date de conectare Wi-Fi greşite. Reintrodu datele de conectare Wi-Fi corecte pentru a continua. 

    E3 sau 0x4001 
    Funcţia de conectivitate este defectă. Poţi utiliza în continuare dispozitivul fără funcţia de conectivitate sau ne poţi contacta pentru asistenţă suplimentară.


    E4, E5, E6, E8, E12, 0x1001, 0x3001, 0x3002 sau 0x3003 
    Scoate aparatul Airfryer din priză şi conectează-l din nou. În cazul în care codul de eroare este încă indicat pe afişaj, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.


    E10, 0x9002 
    Aparatul Airfryer a detectat o problemă în timpul gătirii cu un program de auto-gătire. 

    Scoate aparatul Airfryer din priză şi conectează-l din nou. Asigură-te că eşti conectat la Wi-Fi, astfel încât aparatul Airfryer să poată efectua o actualizare de firmware, dacă este disponibilă. Reporneşte programul de gătit automat. 
    Dacă eroarea persistă, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară şi indică programul de gătit automat care a cauzat problema. Aparatul Airfryer 

    E11, 0x9003
    utilizat la o tensiune de alimentare diferită de cea specificată. 
    Scoate aparatul Airfryer din priză şi conectează-l din nou. Încearcă folosirea unei alte prize. Scoate din priză orice alte aparate care utilizează aceeaşi priză. 

    În cazul în care codul de eroare persistă, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.
    A1
    Termometrul alimentar nu este conectat corect la aparatul Airfryer. Introdu capătul termometrului alimentar în mufa pentru termometrul alimentar de pe afişajul aparatului Airfryer (vezi imaginea A1 de mai jos). 
     

    A2
    Temperatura măsurată a alimentelor a crescut prea repede. Acest lucru se poate întâmpla dacă termometrul alimentar nu este introdus corect în alimente. Introdu termometrul alimentar din lateral şi asigură-te că vârful ascuţit ajunge în centrul celei mai groase părţi a alimentelor (vezi imaginea A2 de mai jos). Asigură-te că alimentele au o grosime de minimum 2 centimetri.

    A3
    Temperatura alimentelor a crescut prea lent. Termometrul alimentar este probabil amplasat în afara coşului atunci când găteşti în modul termometru alimentar. Introdu termometrul alimentar în alimente şi pune-l în coşul pentru gătit sau selectează un mod de gătit fără termometru alimentar.

    A4
    Temperatura alimentelor a scăzut. Sertarul aparatului Airfryer a fost deschis, deşi temperatura ţintă a alimentelor nu a fost încă atinsă. Închide sertarul din nou şi aşteaptă până când aparatul Airfryer indică faptul că gătirea s-a încheiat. 

    A5
    Termometrul alimentar se supraîncălzeşte. Acest lucru se poate întâmpla dacă laşi termometrul în coş fără a fi introdus în alimente. Scoate termometrul pentru alimente din coş în timpul gătirii, dacă nu este utilizat. 

    Aceasta nu a rezolvat problema? Te rugăm să ne contactezi pentru asistenţă suplimentară.
    Erori A1 A2
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.