0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Nu îmi pot controla aparatul de bucătărie Philips cu aplicaţia HomeID

    Publicat pe 12 februarie 2024
    Dacă nu îţi poţi controla aparatul de bucătărie Philips cu aplicaţia HomeID, află aici cauzele şi soluţiile posibile.
    Dacă întâmpini probleme de conectivitate, scoate aparatul de bucătărie din priză.
    · Aşteaptă 30 de secunde şi apoi conectează-l din nou şi porneşte-l.
    · Asigură-te că aparatul tău de bucătărie se conectează la reţeaua de domiciliu, fapt indicat de LED-ul Wi-Fi constant aprins.
    · Asigură-te că aparatul tău de bucătărie se asociază cu aplicaţia HomeID de pe telefon. Poţi verifica starea de sincronizare în aplicaţia HomeID.
    · Dispozitivul tău de bucătărie nu trebuie să fie prea departe de router (în cel mai bun caz, la o distanţă de 1 metru).
    · Verifică dacă alte aparate nu sunt prea apropiate şi blochează semnalul.
              
    • Asigură-te că dispozitivul smartphone este conectat la internet.
      Dacă utilizezi o conexiune VPN, dezactiveaz-o, deoarece acest lucru ar putea cauza probleme.
      Închide şi reporneşte aplicaţia HomeID.
      Asigură-te că ai instalată cea mai recentă versiune HomeID (verifică magazinul de aplicaţii).
      Şterge memoria cache a aplicaţiei HomeID din setări.
      Şterge aparatul de bucătărie asociat din fila aplicaţiei HomeID şi reîncepe procesul de asociere.
    • Ca ultim pas, poţi efectua o resetare din fabrică a aparatului de bucătărie şi poţi şterge aparatul din setările aplicaţiei HomeID. Apoi scoate aparatul din priză şi conectează-l din nou. Reporneşte procesul de conectare şi asociere. Reţine: Resetarea dispozitivului de bucătărie îl va deconecta de la reţeaua Wi-Fi de domiciliu şi de la dispozitivele inteligente asociate şi va şterge tot conţinutul personalizat din dispozitivul de bucătărie, cum ar fi preferinţele salvate. Dacă niciuna dintre instrucţiunile de mai sus nu ajută, te rugăm să contactezi Asistenţa pentru clienţi pentru analiză suplimentară.
    Ca ultim pas, poţi efectua o resetare din fabrică a aparatului de bucătărie şi poţi şterge aparatul din setările aplicaţiei NutriU. Apoi scoate aparatul din priză şi conectează-l din nou. Reporneşte procesul de conectare şi asociere. 

    Reţine: Resetarea aparatului de bucătărie îl va deconecta de la reţeaua Wi-Fi de domiciliu şi de la dispozitivele inteligente asociate şi va şterge tot conţinutul personalizat, cum ar fi preferinţele salvate de pe aparatul de bucătărie.

    Dacă toate instrucţiunile menţionate mai sus nu te ajută, contactează Serviciul de asistenţă local pentru o analiză suplimentară.
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.