1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Produse

    Obţine exact asistenţa de care ai nevoie
    Cauţi o soluţie anume pentru produsul tău?

    Blenderul meu Philips nu funcţionează

    Dacă blenderul Philips nu începe să funcţioneze, pot exista unele cauze posibile. Află aici cum să rezolvi problema.

    Cablul de alimentare nu este conectat la priză

    Verifică dacă ai conectat corect cablul de alimentare la priză.

    Dispozitivul de siguranţă este în poziţia blocat

    Blenderul nu va începe să funcţioneze cât timp dispozitivul de siguranţă este în poziţia blocat. Pune vasul blenderului în poziţia corectă pentru ca dispozitivul de siguranţă încorporat să fie deblocat.

    Pentru aceasta, asigură-te că ai rotit vasul blenderului, râşniţa, tocătorul sau recipientul on-the-go în sens orar până la capăt, până când auzi un „clic”.

    Blocarea blenderului Whale - v2.JPG

    S-a declanşat sistemul de protecţie la supraîncălzire

    În acest caz, protecţia la supraîncălzire a oprit blenderul Philips pentru a preveni deteriorarea din cauza supraîncălzirii. Acest lucru se poate întâmpla atunci când procesezi ingrediente prea groase.

    Opreşte blenderul şi scoate-l din priză. Lasă-l să se răcească temperatura camerei. După aceea, îl poţi conecta şi reporni.

    Ca rezultat, acesta poate avea un miros uşor de recunoscut, dar nu îţi face griji, blenderul Philips poate fi utilizat în siguranţă.

    Butonul rotativ nu este la „OFF” (Oprit)

    Înainte de a porni blenderul, asigură-te că butonul rotativ este în poziţia „OFF” (Oprit). După aceea, roteşte-l la programul dorit.

    Dacă aceşti paşi nu au rezolvat problema, te rugăm să ne contactezi pentru asistenţă suplimentară.

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.