1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Cafeaua mea SENSEO® nu are strat cremos deasupra

    Publicat pe 03 October 2022

    Este posibil ca spuma sau stratul cremos al cafelei SENSEO® să scadă în timp. Există mai multe soluţii pe care le poţi încerca pentru a rezolva această problemă fără ajutor. Foloseşte sfaturile de mai jos pentru a îmbunătăţi stratul cremos al cafelei SENSEO®.

    Capsula de cafea nu este poziţionată corect

    Introdu capsulele de cafea cu partea convexă în jos în centrul suportului de capsule pentru a asigura curgerea corespunzătoare a cafelei.

    Cum se introduc capsulele de cafea SENSEO

    Gura de scurgere a cafelei este murdară

    Dezasamblează gura de scurgere a cafelei şi curăţă toate componentele în maşina de spălat vase sau cu detergent lichid şi apă caldă.

    Suportul de capsule este înfundat

    Dacă suportul de capsule este înfundat, calitatea stratului cremos SENSEO® poate fi redusă. Urmează aceste instrucţiuni pentru a curăţa suportul de capsule:

    Instrucţiuni de curăţare

    1. Curăţă suportul de capsule în maşina de spălat vase sau folosind o perie (consultă imaginea de mai jos)
    2. Aşază suportul de capsule înapoi în aparatul de cafea
    Cum se curăţă suportul de capsule SENSEO

    Calcarul acumulat blochează curgerea cafelei

    Detartrează aparatul de cafea SENSEO® cel puţin o dată la trei luni pentru a-l menţine fără calcar. Asigură-te că ai aşezat suportul de capsule în aparatul de cafea, înainte de detartrare. Găseşti instrucţiuni detaliate în manualul de utilizare inclus cu aparatul de cafea SENSEO®.

    Dacă niciunul dintre aceşti paşi nu a rezolvat problema, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.