Nu pot deschide capacul aparatului de cafea SENSEO®
Data actualizării: 11 August 2022
Un suport de capsule înfundat poate provoca blocarea capacului aparatului de cafea SENSEO®. Urmează aceşti paşi pentru a încerca să deschizi capacul aparatului.
-
Suportul de capsule este înfundat
- Urmează aceşti paşi pentru a scoate şi a curăţa suportul de capsule:
- Opreşte aparatul de cafea SENSEO®.
- Trage maneta în sus până la capăt şi aşteaptă 24 de ore înainte să deschizi capacul din nou. Poate fi necesar să foloseşti mai multă forţă.
- Scoate suportul de capsule.
- Curăţă sita din centrul suportului de capsule cu o perie sau în maşina de spălat vase.
Pentru a preveni repetarea problemei, asigură-te că detartrezi periodic aparatul de cafea SENSEO® cu suportul de capsule montat în poziţie.
Dacă aceasta nu rezolvă problema, te rugăm să ne contactezi.