1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Obţine exact asistenţa de care ai nevoie
    Cauţi o soluţie anume pentru produsul tău?

    Nu pot deschide capacul aparatului de cafea SENSEO®

    Data actualizării: 11 August 2022
    Un suport de capsule înfundat poate provoca blocarea capacului aparatului de cafea SENSEO®. Urmează aceşti paşi pentru a încerca să deschizi capacul aparatului.

    Suportul de capsule este înfundat

    Urmează aceşti paşi pentru a scoate şi a curăţa suportul de capsule:
    1. Opreşte aparatul de cafea SENSEO®.
    2. Trage maneta în sus până la capăt şi aşteaptă 24 de ore înainte să deschizi capacul din nou. Poate fi necesar să foloseşti mai multă forţă. 
    3. Scoate suportul de capsule.
    4. Curăţă sita din centrul suportului de capsule cu o perie sau în maşina de spălat vase.
    Pentru a preveni repetarea problemei, asigură-te că detartrezi periodic aparatul de cafea SENSEO® cu suportul de capsule montat în poziţie.

    Dacă aceasta nu rezolvă problema, te rugăm să ne contactezi.
    Curăţă suportul de capsule SENSEO

    Articole de referinţă

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.