0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Nu există cafea preparată în vasul cafetierei mele cu filtru cu picurare Philips

    Publicat pe 10 februarie 2025

    Nu există cafea preparată în vasul cafetierei mele cu filtru cu picurare Philips

    Suportul filtrului nu este aşezat corect înainte de preparare

    Pentru a te asigura că suportul filtrului este amplasat corect, urmează paşii din imaginile şi videoclipul de mai jos.

    1. Aşează suportul filtrului în poziţia corectă. Crestătura suportului filtrului trebuie să fie orientată spre balamaua capacului (consultă imaginea de mai jos). Mânerul suportului filtrului este în poziţie verticală.
    2. Împinge uşor suportul filtrului în jos şi apoi deplasează mânerul în jos.
    3. Suportul filtrului este blocat şi sistemul anti-picurare este amplasat pe capacul vasului aşa cum se arată în imaginea de mai jos.

    Au ajutat soluţiile de mai sus? Dacă nu, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.

    Play Pause

    Informaţiile de pe această pagină se aplică următoarelor modele: HD7411/70 , HD7411/00 .

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.