0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Un led de avertizare de pe espressorul Philips nu se stinge

    Publicat pe 16 iunie 2023
    Dacă espressorul Philips afişează un led de avertizare şi nu se opreşte, consultă imaginea de mai jos pentru a găsi soluţii.
    Dacă acest indicator luminos este aprins, indică faptul că rezervorul de apă este aproape gol sau nu este în poziţie. 

    Pentru a rezolva problema, scoate rezervorul de apă şi umple-l la maximum cu apă. Asigură-te că rezervorul de apă este împins suficient în aparat până când ledul se stinge.
    Dacă acest indicator luminos este aprins, indică faptul că recipientul pentru cafea măcinată este plin şi trebuie golit. 

    Pentru a rezolva problema, asigură-te că aparatul este pornit în timp ce îl goleşti recipientul pentru cafea măcinată. Scoate tava de scurgere şi goleşte recipientul pentru cafea măcinată. Instalează totul înapoi în aparat.
    Dacă acest indicator luminos este aprins, indică fie că recipientul pentru cafea măcinată/tava de scurgere nu este poziţionat(ă) corect sau uşa de serviciu este deschisă. 

    Pentru a rezolva problema, repoziţionează recipientul pentru cafea măcinată şi tava de scurgere şi asigură-te că sunt în poziţia corectă. Scoate rezervorul de apă şi asigură-te că uşa de serviciu este închisă.
    Dacă acest indicator luminos este aprins, indică faptul că unitatea de preparare nu este în poziţie, nu este aşezată corect sau este blocată. 

    Pentru a rezolva problema, urmează paşii de mai jos:

    1. Opreşte aparatul complet
    2. Scoate rezervorul de apă şi deschide uşa de serviciu
    3. Scoate unitatea de preparare şi clăteşte-o cu apă de la robinet. Instaleaz-o înapoi în aparat până se fixează în poziţie cu un clic
    4. Închide uşa de serviciu şi pune la loc rezervorul de apă 
    5. Reporneşte aparatul 

    Notă: Dacă ai găsit pudră de cafea uscată în recipientul pentru cafea măcinată, unitatea de prepararea a fost umplută excesiv cu cafea măcinată şi a revărsat. Atunci când utilizezi cafea premăcinată, adaugă o lingură plină de cafea premăcinată şi elimină cantitatea în exces.
    Dacă acest indicator luminos este aprins, indică faptul că există aer în interiorul aparatului. Pentru a evacua aerul din aparat, urmează paşii de mai jos:

    1. Umple rezervorul cu apă
    2. Pune o ceaşcă sub sistemul clasic de spumare a laptelui şi apasă butonul de pornire/oprire care luminează intermitent. Reţine că aparatul va începe să distribuie apă fierbinte, pentru a elimina aerul din aparat.  

    Dacă problema nu se rezolvă, urmează paşii mai jos: 

    1. Opreşte aparatul
    2. Goleşte rezervorul de apă şi scoate filtrul AquaClean din rezervorul de apă (dacă există)
    3. Umple-l cu apă proaspătă şi montează-l la loc
    4. Porneşte din nou aparatul şi lasă-l să se încălzească
    5. Selectează apă fierbinte şi lasă să curgă 2-3 ceşti de apă fierbinte
    6. Dacă acest lucru rezolvă problema, aşază la loc filtrul AquaClean şi distribuie din nou 2-3 ceşti de apă fierbinte

    Dacă acest led de avertizare luminează intermitent în portocaliu, indică faptul că filtrul de apă AquaClean trebuie poziţionat/înlocuit şi activat. După ce este instalat şi funcţionează, ledul va deveni albastru. 

     

    Pentru instrucţiuni pas cu pas detaliate despre modul de detartrare a aparatului, consultă manualul de utilizare sau urmăreşte tutorialul nostru video de mai jos.

    Dacă acest indicator luminos este aprins, indică faptul că trebuie să detartrezi aparatul. 

    Pentru instrucţiuni pas cu pas detaliate despre modul de detartrare a aparatului, consultă manualul de utilizare sau urmăreşte tutorialul nostru video de mai jos.
    Dacă toate ledurile de avertizare sunt aprinse, aceasta indică faptul că trebuie să resetezi aparatul. Pentru aceasta, urmează paşii de mai jos:

    1. Opreşte aparatul şi scoate ştecherul din priză 
    2. Scoate filtrul de apă AquaClean din rezervorul de apă (dacă a fost adăugat)
    3. Umple rezervorul cu apă şi aşază-l înapoi
    4. Deschide capacul compartimentului pentru cafea premăcinată şi verifică dacă este colmatat cu pudră de cafea. Curăţă-l cu capătul cozii lingurii de cafea în cazul în care observi un blocaj  
    5. Conectează aparatul la priză şi reporneşte-l 
    6. Selectează apă fierbinte şi lasă să curgă 2-3 ceşti de apă fierbinte

    Notă: Dacă luminile continuă să lumineze intermitent, este posibil ca aparatul să se fi supraîncălzit. Opreşte-l, aşteaptă 30 de minute şi porneşte-l din nou. Dacă luminile continuă să lumineze intermitent, contactează Centrul de asistenţă pentru clienţi din ţara ta.

    Ledul Wi-Fi este stins
    - Espressorul nu este conectat la reţeaua Wi-Fi de acasă (nu s-a efectuat până acum configurarea Wi-Fi iniţială).
    - Conexiunea Wi-Fi a aparatului este oprită.
    - Conexiunea Wi-Fi de acasă nu funcţionează corect.
    - Conexiunea la reţeaua Wi-Fi de acasă s-a pierdut, de exemplu, deoarece routerul de acasă s-a schimbat sau numele ori parola reţelei a fost schimbată.
    - Distanţa dintre espressor şi router este prea mare.

    Ledul Wi-Fi este aprins
    - Configurarea Wi-Fi a fost finalizată cu succes şi espressorul este conectat la reţeaua Wi-Fi de acasă.

    Ledul Wi-Fi rămâne aprins după ce opresc aparatul
    - Pentru a activa primirea actualizărilor, modulul Wi-Fi trebuie să fie disponibil şi, prin urmare, ledul Wi-Fi rămâne aprins.

    Ledul Wi-Fi luminează intermitent
    - Espressorul este în modul de configurare în timpul procesului de configurare Wi-Fi. Butoanele de pe espressor sunt inactive.
    - Dacă aparatul a fost deja conectat, lumina intermitentă este o indicaţie că espressorul este în curs de reconectare la reţeaua Wi-Fi acasă.
    - Dacă aparatul este conectat la reţeaua Wi-Fi, aprinderea intermitentă lentă a ledului este o indicaţie că espressorul actualizează firmware-ul. Această actualizare poate dura câteva minute, timp în care espressorul nu poate fi utilizat.

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.