Dacă acest led de avertizare luminează intermitent în portocaliu, indică faptul că filtrul de apă AquaClean trebuie poziţionat/înlocuit şi activat. După ce este instalat şi funcţionează, ledul va deveni albastru.
Pentru instrucţiuni pas cu pas detaliate despre modul de detartrare a aparatului, consultă manualul de utilizare sau urmăreşte tutorialul nostru video de mai jos.
Ledul Wi-Fi este stins
- Espressorul nu este conectat la reţeaua Wi-Fi de acasă (nu s-a efectuat până acum configurarea Wi-Fi iniţială).
- Conexiunea Wi-Fi a aparatului este oprită.
- Conexiunea Wi-Fi de acasă nu funcţionează corect.
- Conexiunea la reţeaua Wi-Fi de acasă s-a pierdut, de exemplu, deoarece routerul de acasă s-a schimbat sau numele ori parola reţelei a fost schimbată.
- Distanţa dintre espressor şi router este prea mare.
Ledul Wi-Fi este aprins
- Configurarea Wi-Fi a fost finalizată cu succes şi espressorul este conectat la reţeaua Wi-Fi de acasă.
Ledul Wi-Fi rămâne aprins după ce opresc aparatul
- Pentru a activa primirea actualizărilor, modulul Wi-Fi trebuie să fie disponibil şi, prin urmare, ledul Wi-Fi rămâne aprins.
Ledul Wi-Fi luminează intermitent
- Espressorul este în modul de configurare în timpul procesului de configurare Wi-Fi. Butoanele de pe espressor sunt inactive.
- Dacă aparatul a fost deja conectat, lumina intermitentă este o indicaţie că espressorul este în curs de reconectare la reţeaua Wi-Fi acasă.
- Dacă aparatul este conectat la reţeaua Wi-Fi, aprinderea intermitentă lentă a ledului este o indicaţie că espressorul actualizează firmware-ul. Această actualizare poate dura câteva minute, timp în care espressorul nu poate fi utilizat.