Reduceri de până la 40% la Electrocasnicele Philips Profită acum
zile
ore
minute
secunde
Reduceri de până la 40% la Electrocasnicele Philips Profită acum
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Logo-ul aplicaţiei HomeID

    Elevează-ţi bucătăria, camera de zi şi multe altele cu HomeID

    Descarcă aplicaţia HomeID pentru a-ţi duce casa la nivelul următor.

    Descarcă aplicaţia HomeID

    Sursa ta de inspirație și conectivitate​  Noua aplicaţie HomeID

    Telefon cu ecranul aplicaţiei HomeID lângă o ceaşcă de cafea delicioasă

    Soluția ta pentru o casă conectată​

    Soluția ta pentru o casă conectată​

    • Conectează-te la dispozitivele de acasă - oriunde te-ai afla!​
    • Descoperă cele mai recente obsesii şi reţete alimentare​
    • Alătură-te unei comunităţi largi de bucătari amatori şi profesionişti!​

    Doamnă care priveşte la un smartphone cu secţiunea comunitară a aplicaţiei HomeID

    Alătură-te comunităţii HomeID

    Alătură-te comunităţii HomeID

    Fie că doreşti să descoperi următoarea reţetă preferată, să împărtăşeşti cea mai recentă creaţie cu alţi gurmanzi sau doar să te inspiri, Comunitatea* noastră este locul unde poţi face acest lucru.​

    *Disponibilitatea funcției de Comunitate poate varia de la țară la țară​

    HomeID este plină de o serie de caracteristici noi, inclusiv:

    HomeID este plină de o serie de caracteristici noi, inclusiv:

    Logo-ul aplicaţiei HomeID

    Descarcă aplicaţia HomeID şi deblochează adevăratul potenţial al casei tale!

    Cod QR HomeID

    Află mai multe

    Această actualizare va afecta contul meu înregistrat pe NutriU (Kitchen+) şi/sau aplicaţia Coffee+?

    Nu, te poţi conecta la HomeID cu aceleaşi acreditări pe care le-ai utilizat pentru NutriU (Kitchen+) şi Coffee+.

    Trebuie să adaug din nou aparatele mele?

    Nu, toate aparatele din profilul tău sunt disponibile automat în HomeID, inclusiv dispozitivele conectate. 

    Va trebui să îmi actualizez setările şi preferinţele? 

    Nu, setările contului tău din vechea aplicaţie sunt deja disponibile în HomeID, deci nu va trebui să le actualizezi (decât dacă doreşti).

    Ce se va întâmpla cu reţetele mele, reţetele preferate şi cărţile mele de reţete? 

    Sunt acolo şi te aşteaptă în HomeID.

    Ce aparate noi vor fi disponibile? 

    Alături de toate aparatele de la NutriU (Kitchen+), am adăugat toate aparatele de cafea acceptate de aplicaţia Coffee+. Toate aceste aparate sunt disponibile pentru a fi adăugate în HomeID, în funcţie de disponibilitatea locală. De asemenea, rămâi la curent cu noile actualizări ale categoriei de produse pe măsură ce le vom lansa.

    Vor exista modificări ale politicii de confidenţialitate a aplicaţiei? 

    Nu, angajamentul nostru faţă de confidenţialitatea şi securitatea contului tău rămâne la fel de puternic ca întotdeauna.

    Pot renunţa la schimbare? 

    Nu, toţi utilizatorii NutriU (Kitchen+) şi Coffee+ vor fi transferaţi automat la HomeID atunci când aplicaţia se actualizează. Am lucrat din greu pentru a-ţi oferi cea mai bună experienţă de utilizare. 

    În ce ţări va fi disponibilă aplicaţia HomeID?

    Aplicaţia HomeID va fi disponibilă în toate ţările în care aplicaţia NutriU şi aplicaţia Coffee+ sunt disponibile acum.  

    De ce această schimbare?

    În angajamentul nostru de a vă oferi cea mai bună experienţă posibilă cu aplicaţia, am lucrat din greu la rafinarea fiecărui aspect al aplicaţiei. Modificările viitoare sunt mai mult decât un facelift – ele reprezintă un progres în funcţionalitate, design şi, în general, satisfacţia utilizatorului.

    De ce HomeID?

    Acasă este locul în care petrecem atâtea momente, atât ocazii mai mari, cât şi mai mici. Casa ta, cei cu care o împarţi şi modul în care alegi să-ţi trăieşti viaţa de zi cu zi fac parte din cine eşti.

     

    Casa şi identitatea (ID) sunt interconectate şi de aceea am combinat aceste două cuvinte în limba engleză pentru a crea noul nostru nume de aplicaţie.

    Ce este Comunitatea NutriU? 

    Toate caracteristicile comunităţii sunt disponibile în HomeID, inclusiv comentarea, partajarea şi crearea propriilor reţete şi cărţi de reţete. 

    Utilizatorii aplicaţiei NutriU vor trebui să descarce din nou aplicaţia?

    Nu, este doar o nouă actualizare normală a aplicaţiei NutriU la aplicaţia HomeID. 

    Aplicaţia Coffee+ va fi disponibilă şi după lansare? 

    Aplicaţia Coffee+ va fi închisă imediat după terminarea celor doi paşi: 
     

    1. Aplicaţia HomeID va fi disponibilă pentru toţi utilizatorii aplicaţiei Coffee+. 

    2. Toţi utilizatorii aplicaţiei Coffee+ şi profilurile acestora vor fi migrate la aplicaţia HomeID.  

    Trebuie să descarc aplicaţia HomeID?

    Da, toţi utilizatorii aplicaţiei Coffee+ ar trebui să descarce aplicaţia HomeID pentru cea mai recentă inspiraţie şi îndrumare cu privire la dispozitivul tău. Linkul pentru descărcarea noii aplicaţii va fi disponibil şi în aplicaţia Coffee+.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.