0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Robotul meu aspirator Philips HomeRun nu se încarcă

    Publicat pe 06 decembrie 2023
    Dacă robotul tău cu aspirare şi ştergere Philips HomeRun nu se încarcă, găseşte cauzele şi soluţiile posibile în articolul de mai jos.
    Roboţi din seria XU

    Pentru seriile 7000 şi 3000:
    Când robotul revine la staţie, acesta începe să se încarce automat. LED-urile de pe robot se aprind în alb sau portocaliu pentru a indica faptul că robotul se încarcă. La staţia modelului XU7100, se aprinde şi LED-ul alb. Dacă robotul nu se încarcă, verifică următoarele:

    • Verifică dacă ai conectat staţia la priza de perete şi ai pornit robotul.
    • Asigură-te că robotul este amplasat corect pe staţie. În cazul în care contactele de încărcare nu sunt aliniate, robotul nu se va încărca. Pune robotul pe podea în faţa staţiei, cu rezervorul de apă orientat în direcţia opusă staţiei şi apasă butonul de revenire la staţie; robotul se va îndrepta către poziţia corectă pe staţie. Dacă robotul nu mai are baterie, poziţionează robotul direct pe contactele de încărcare.
    • Verifică dacă nu cumva punctele de contact ale încărcării de pe robot şi de pe staţie sunt murdare.
    • Este posibil să fie necesară înlocuirea bateriei. Durata minimă de viaţă a bateriei reîncărcabile este de doi ani sau 1000 de cicluri de încărcare.

     
    Pentru seria 6000:

    • Asigură-te că staţia este conectată la priza de perete şi că robotul este pornit. 
    • Asigură-te că robotul este poziţionat corect pe staţia de încărcare. Dacă este uşor poziţionat incorect sau dacă contactele de încărcare sunt aliniate greşit, este posibil să nu se încarce. 
    • Asigură-te că contactele de încărcare de pe robot şi de pe staţie sunt curate. 
    • Dacă temperatura este sub 8 ℃, robotul poate activa protecţia la temperaturi scăzute, aşteaptă până când temperatura revine la normal înainte de încărcare sau de a utiliza robotul. 
    • Dacă durata de viaţă a bateriei a expirat, poate fi necesară înlocuirea acesteia. 
    • Depozitarea necorespunzătoare pe termen lung poate duce la defectarea bateriei.

     
    Dacă paşii de mai sus nu au rezolvat problema, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.