0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Robotul meu aspirator Philips HomeRun nu revine la staţie

    Publicat pe 06 decembrie 2023
    Dacă robotul tău cu aspirare şi ştergere Philips HomeRun nu se întoarce la staţia de golire automată, găseşte mai jos cauzele şi soluţiile posibile.
    Roboţi din seria XU

    Aspiratorul robot revine la staţia de încărcare şi începe să se încarce automat după ce şi-a finalizat rutina de curăţare sau când bateria este descărcată. Pentru a te asigura că robotul revine la staţia de încărcare:

    • Asigură-te că robotul nu este blocat; deschide toate uşile de pe traseu şi îndepărtează orice obstacole din apropierea staţiei.
    • Asigură-te că staţia este conectată la priza de perete. Dacă nu este, robotul nu poate localiza staţia.
    • Verifică dacă ai creat pereţi virtuali sau zone interzise care împiedică robotul să revină la staţie.
    • Nu amplasa staţia în lumina puternică a soarelui, lângă scări sau sub mobilă: acest lucru va bloca semnalul infraroşu care ajută robotul să se întoarcă la staţie.
    • Instalează staţia într-o locaţie cu acoperire Wi-Fi bună.
    • Asigură-te că ai lăsat suficient spaţiu pe părţile laterale şi în faţa staţiei. O suprafaţă de 0,5 m pe ambele părţi şi de 1 m în faţa staţiei trebuie să fie liberă.
    • Aşează staţia pe o podea dură, nu pe podele moi precum covoarele sau carpetele.
    • Staţia trebuie să se afle pe o suprafaţă plană, lângă un perete.
    • Asigură-te că robotul începe să cureţe de la staţie.
    • Asigură-te că roata nu alunecă. Utilizează o lavetă uscată pentru a şterge roata şi a curăţa apa de pe rampă şi de pe sol în acelaşi timp. 
    • Dacă robotul prezintă o defecţiune, te rugăm să urmezi alerta vocală pentru a rezolva problema şi să verifici sfaturile din aplicaţie. 
    • Verifică dacă roţile de acţionare, roata din faţă şi roata mică din faţă sunt blocate de obiecte străine, precum fire de păr, nisip etc. Încearcă să îndepărtezi obiectele străine de la roţi, pivotează roţile pentru a vedea dacă se pot roti normal şi trage roata din faţă pentru a îndepărta obiectele străine. 
    • Pentru XU7000 şi XU7100: Verifică dacă există praf pe fereastra de pe partea frontală a robotului şi pe fereastra de semnalizare cu infraroşu a staţiei (zona în care robotul se conectează la staţie) şi îndepărtează praful cu o cârpă (vezi imaginea de mai jos).
    • Pentru XU3000XU3100 şi XU3110: Verifică dacă există praf pe senzorii robotului şi/sau pe fereastra de pe staţie (zona în care robotul se conectează la staţie) şi îndepărtează praful cu o cârpă (vezi imaginea de mai jos).
    • Pentru XU6500: Verifică dacă există praf pe fereastra de pe frontală a robotului şi pe fereastra de semnalizare cu infraroşu a staţiei (zona în care robotul se conectează la staţie) şi îndepărtează praful cu o cârpă.

    Dacă paşii de mai sus nu au rezolvat problema, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.