0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Aparatul de călcat vertical cu abur Philips produce zgomot şi abur după utilizare

    Publicat pe 11 April 2023
    Află aici posibilele cauzele posibile şi modalităţile prin care poţi rezolva problema atunci când aparatul de călcat vertical cu abur Philips emite un zgomot intermitent după utilizare.
    Este perfect normal ca aparatul de călcat vertical cu abur portabil să producă un zgomot intermitent şi să genereze o cantitate mică de abur atunci când produsul este pus deoparte sau lăsat să se răcească, aceasta însemnând că încă nu s-a răcit complet.

    Motorul de generare a aburilor este încă fierbinte şi are apă reziduală rămasă în canalul pentru abur, ceea ce cauzează zgomotul. Lasă aparatul să se răcească complet (~60 de minute) pentru ca zgomotul să se oprească.

    Dacă problema nu se rezolvă astfel, te rugăm să ne contactezi.
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.