0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    My OneBlade 360 Connected nu se asociază cu dispozitivul meu mobil

    Publicat pe 04 mai 2023
    Dacă OneBlade 360 Connected* nu se asociază cu dispozitivul mobil, sfaturile de depanare de mai jos te pot ajuta să găseşti o soluţie.

    Îţi recomandăm să urmezi paşii din ordinea indicată mai jos. După fiecare pas, verifică dacă problema nu a fost rezolvată înainte de a trece la următorul pas.

    *Te rugăm să reţii că aceste informaţii se aplică numai pentru OneBlade 360 Connected. Utilizatorii altor modele OneBlade îşi pot adăuga manual dispozitivele la profilurile lor de îngrijire zilnică, dar nu se pot conecta utilizând Bluetooth.
    OneBlade trebuie să fie în imediata apropiere a dispozitivului tău mobil pentru a se conecta. Asigură-te că OneBlade nu se află la mai mult de 3 metri de dispozitivul mobil, fără pereţi sau obiecte solide în cale.
    OneBlade necesită ca dispozitivul tău mobil să ruleze versiunea Bluetooth 4.1 sau o versiune ulterioară pentru a se conecta, deci asigură-te că dispozitivul este actualizat. Dacă este instalată versiunea corectă, opreşte şi reactivează Bluetooth înainte de a încerca din nou să asociezi OneBlade.
    Dacă sistemul de operare al dispozitivului tău mobil a fost actualizat de la ultima asociere cu OneBlade, aceasta poate fi cauza problemei.

    Pentru a rezolva această problemă, încearcă să resetezi conexiunea dintre OneBlade şi aplicaţie urmând aceşti paşi:
    1. Anulează asocierea OneBlade: ţine apăsat butonul de alimentare de pe OneBlade timp de 10 secunde pentru a reseta conexiunea. Inelul luminos va începe să lumineze albastru intermitent.
    2. Anulează asocierea dispozitivului mobil: deschide setările Bluetooth pe dispozitivul mobil şi selectează OneBlade din lista de dispozitive asociate. Atinge „Anulează asocierea” sau „Ignoră” pentru a elimina OneBlade din lista de dispozitive asociate.
    După ce ai anulat asocierea OneBlade de pe dispozitivul mobil, încearcă să restabileşti conexiunea.

    Notă: Instrucţiunile de utilizare pot diferi în funcţie de dispozitivul mobil pe care îl utilizezi. Consultă manualul de utilizare al dispozitivului mobil pentru instrucţiuni detaliate.
    Dacă utilizezi OneBlade cu un dispozitiv mobil nou sau diferit faţă de cel anterior, anulează asocierea şi reasociază-l folosind instrucţiunile furnizate mai sus.
     
    Dacă niciunul dintre aceste sfaturi nu ajută, este posibil ca OneBlade să fie deteriorat intern. Îţi recomandăm să soliciţi o reparaţie sau o înlocuire a aparatului OneBlade.
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.