Nu îmi pot conecta espressorul Saeco la reţeaua Wi-Fi de acasă
Publicat pe 2021-09-16
Dacă ai probleme la conectarea espressorului Saeco la reţeaua Wi-Fi, află aici cauzele posibile pentru aceasta şi cum să le rezolvi cu uşurinţă.
Dacă reţeaua ta de acasă nu apare în lista de reţele disponibile, te rugăm să verifici următoarele:
• Conectează espressorul la o reţea Wi-Fi de domiciliu de 2,4 GHz 802.11 b/g/n. (reţelele de 5 GHz nu sunt acceptate) • Dacă numele reţelei Wi-Fi de acasă (SSID-ul) este ascuns, espressorul nu va putea să îl detecteze. Reconfigurează temporar routerul de acasă pentru a afişa numele reţelei Wi-Fi. După o conexiune reuşită, numele reţelei Wi-Fi poate fi setat înapoi la ascuns.
Te rugăm să parcurgi următoarea listă de verificare pentru a rezolva alte posibile probleme de conectivitate ale espressorului Saeco:
• Resetează-ţi routerul local/punctul de acces Wi-Fi şi execută configurarea Wi-Fi pentru a doua oară • Asigură-te că ai introdus parola corectă • Pune aparatul mai aproape de router/punctul de acces Wi-Fi şi încearcă din nou • Conectează espressorul la o reţea Wi-Fi de domiciliu de 2,4 GHz 802.11 b/g/n. (reţelele de 5 GHz nu sunt acceptate)
Încearcă din nou să execuţi configurarea Wi-Fi şi urmează instrucţiunile de pe ecrane.
Dacă espressorul Saeco a pierdut conexiunea la reţeaua Wi-Fi de acasă, verifică următoarele: • Reţeaua de acasă funcţionează corect (conexiune la internet disponibilă) • Routerul/parola Wi-Fi nu s-a schimbat • Aparatul este pornit • Aparatul nu este prea departe de router • Aparatul nu este prea aproape de alte obiecte şi/sau aparate care ar putea bloca semnalul Wi-Fi.
Dacă soluţiile oferite nu rezolvă problema, te rugăm să ne contactezi pentru asistenţă suplimentară.