1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Obţine exact asistenţa de care ai nevoie
    Cauţi o soluţie anume pentru produsul tău?

    Nu îmi pot conecta espressorul Saeco la reţeaua Wi-Fi de acasă

    Dacă ai probleme la conectarea espressorului Saeco la reţeaua Wi-Fi, află aici cauzele posibile pentru aceasta şi cum să le rezolvi cu uşurinţă.

    Reţeaua de acasă nu este vizibilă în lista de reţele

    Dacă reţeaua ta de acasă nu apare în lista de reţele disponibile, te rugăm să verifici următoarele:

    •    Conectează espressorul la o reţea Wi-Fi de domiciliu de 2,4 GHz 802.11 b/g/n. (reţelele de 5 GHz nu sunt acceptate)
    •    Dacă numele reţelei Wi-Fi de acasă (SSID-ul) este ascuns, espressorul nu va putea să îl detecteze. Reconfigurează temporar routerul de acasă pentru a afişa numele reţelei Wi-Fi. După o conexiune reuşită, numele reţelei Wi-Fi poate fi setat înapoi la ascuns. 

    Probleme cu setările reţelei Wi-Fi de acasă

    Te rugăm să parcurgi următoarea listă de verificare pentru a rezolva alte posibile probleme de conectivitate ale espressorului Saeco:

    •    Resetează-ţi routerul local/punctul de acces Wi-Fi şi execută configurarea Wi-Fi pentru a doua oară
    •    Asigură-te că ai introdus parola corectă
    •    Pune aparatul mai aproape de router/punctul de acces Wi-Fi şi încearcă din nou
    •    Conectează espressorul la o reţea Wi-Fi de domiciliu de 2,4 GHz 802.11 b/g/n. (reţelele de 5 GHz nu sunt acceptate)

    Încearcă din nou să execuţi configurarea Wi-Fi şi urmează instrucţiunile de pe ecrane.

    Conexiunea Wi-Fi s-a pierdut

    Dacă espressorul Saeco a pierdut conexiunea la reţeaua Wi-Fi de acasă, verifică următoarele:
    •    Reţeaua de acasă funcţionează corect (conexiune la internet disponibilă)
    •    Routerul/parola Wi-Fi nu s-a schimbat
    •    Aparatul este pornit
    •    Aparatul nu este prea departe de router
    •    Aparatul nu este prea aproape de alte obiecte şi/sau aparate care ar putea bloca semnalul Wi-Fi.

    Dacă soluţiile oferite nu rezolvă problema, te rugăm să ne contactezi pentru asistenţă suplimentară.

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.