0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Aparatul meu de bucătărie Philips nu îmi poate găsi reţeaua Wi-Fi de acasă

    Publicat pe 19 februarie 2024
    Dacă dispozitivul tău de bucătărie Philips nu găseşte reţeaua Wi-Fi, poţi găsi mai jos cauze şi soluţii posibile.
    Aceasta înseamnă că aparatul de gătit cu aer cald sau Airfryerul nu mai este conectat la reţeaua Wi-Fi de acasă. Este posibil să fi schimbat reţeaua Wi-Fi de acasă şi să trebuiască să configurezi din nou aparatul.

    Aparat de gătit cu aer cald:
    Începe procesul de configurare Wi-Fi accesând Instrumente → Setări → Configurare Wi-Fi pe aparat şi urmând instrucţiunile de pe ecran.

    Airfryer:
    Asigură-te că Airfryerul tău este un model care se poate conecta: HD9255, HD9280, HD9285, HD9880.

    Pentru a începe procesul de asociere, porneşte configurarea direct din setările din aplicaţia HomeID sau urmează paşii descrişi mai jos pentru a începe asocierea cu Airfryerul:

    HD9255, HD9280, HD9285: apasă lung butonul de reducere a temperaturii şi urmează instrucţiunile din aplicaţie.

    HD9880: accesează Setări → Setări Wi-Fi → Mod de configurare Wi-Fi, apoi urmează instrucţiunile din aplicaţie.
    Încearcă să faci clic pe butonul de reîncărcare pentru a reîmprospăta lista sau selectează „adăugare manuală” pentru a introduce manual numele reţelei WiFi şi parola.

    Dacă reţeaua ta tot nu este listată, deconectează dispozitivul tău de bucătărie Philips şi aşteaptă 15 secunde, apoi reconectează aparatul şi încearcă din nou. În cazul în care reţeaua ta nu apare nici atunci, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.
    Aparatele Airfryer HD9255, HD9280, HD9285, HD9880 şi Air Cooker NX0960 sunt echipate cu un modul Wi-Fi 802.11 b/g/n cu bandă de 2,4 GHz.

    Dacă routerul Wi-Fi de acasă este configurat la o singură bandă de 5 GHz, încearcă să comuţi la modul de reţea dual-band pentru a activa banda de 2,4 GHz. Conectează apoi smartphone-ul la reţeaua de 2,4 GHz şi urmează paşii pentru a configura aparatul.


    Soluţia de mai sus nu a rezolvat problema? Te rugăm să ne contactezi pentru asistenţă suplimentară.
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.