0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Nu pot conecta purificatorul de aer Philips la aplicaţie

    Publicat pe 04 decembrie 2023
    Dacă nu poţi conecta purificatorul de aer Philips la aplicaţie, află mai multe în articolul următor.
    Informaţiile de mai jos nu se aplică modelului AC065x. Dacă deţii purificatorul de aer modelul AC065x, consultă secţiunea de mai jos, „AC065x nu se conectează la aplicaţie”.
    Pot exista mai multe motive pentru care conexiunea Wi-Fi între purificatorul de aer Philips şi smartphone nu funcţionează. Citeşte paşii de mai jos pentru a rezolva această problemă.
    1. Asigură-te că smartphone-ul este conectat la o reţea Wi-Fi de 2,4 GHz (de acasă) şi nu la o reţea Wi-Fi de 5 GHz sau publică. Pentru o asociere reuşită, îţi sugerăm să dezactivezi conexiunea de date mobile înainte de asociere.
    2. Verifică dacă „PHILIPS Setup” se află pe lista Wi-Fi a smartphone-ului tău (indicată în imaginea de mai jos) atunci când aparatul este pregătit pentru asociere. Dacă „PHILIPS Setup” lipseşte, este o problemă cu hardware-ul şi te rugăm să ne contactezi. Pentru mai multe detalii despre starea indicatorului Wi-Fi al aparatului tău, consultă Manualul de utilizare specific modelului tău.
    3. Asigură-te că smartphone-ul este conectat la reţeaua Wi-Fi de acasă, nu la „PHILIPS Setup”. Dacă smartphone-ul este conectat la „PHILIPS Setup”, comută manual reţeaua Wi-Fi la care este conectat smartphone-ul de la „PHILIPS Setup” la reţeaua Wi-Fi de acasă la începutul asocierii.
    4. Asigură-te că activezi următoarele permisiuni: „Cameră”, „Locaţie”, „Stocare”, „Bluetooth” şi „Reţea locală” pe smartphone.
    5. Verifică dacă ai introdus parola Wi-Fi corectă. Parola face diferenţa între majuscule şi minuscule şi are o limită de lungime de 63 de caractere. Simbolurile speciale nu sunt acceptate.
    6. Asigură-te că numele reţelei Wi-Fi de acasă este corect. Numele reţelei face diferenţa între majuscule şi minuscule.
    7. Dezactivează VPN-ul pe smartphone dacă îl utilizezi.
    8. Dacă routerul a setat lista albă pentru a bloca asocierea, dezactivează lista albă a routerului, pentru ca asocierea să poată fi realizată.
    9. Ţine atât purificatorul de aer Philips, cât şi dispozitivul smartphone la o distanţă de cel mult 10 metri de router. 
    10. Asigură-te că aplicaţia a fost actualizată la ultima versiune.
    11. Conexiunea Wi-Fi poate fi întreruptă de alte dispozitive electronice, surse de lumină strălucitoare sau staţii de semnal. Asigură-te că purificatorul de aer Philips nu se află în apropierea unor astfel de surse şi încearcă să asociezi din nou purificatorul de aer cu reţeaua Wi-Fi.
    Lista Wi-Fi a smartphone-ului
    Informaţiile de mai jos se aplică numai modelului AC0650. Dacă deţii un alt model de purificator de aer, consultă secţiunea de mai sus - „Dispozitivul nu este conectat corect la Wi-Fi”.

    Dispozitivul nu este conectat corect la Wi-Fi
    Câteva posibile cauze ale conexiunii nereuşite între AC0650 şi dispozitivul smartphone prin reţeaua Wi-Fi. Consultă următorii paşi pentru rezolvare.
    1. Asigură-te că smartphone-ul este conectat la o reţea Wi-Fi de 2,4 GHz (de acasă) şi nu la o reţea Wi-Fi de 5 GHz sau publică. 
    2. Asigură-te că activezi următoarele permisiuni: „Cameră”, „Locaţie”, „Stocare”, „Bluetooth” şi „Reţea locală” pe smartphone.
    3. Verifică dacă ai introdus parola Wi-Fi corectă. Parola face diferenţa între majuscule şi minuscule şi are o limită de lungime de 63 de caractere. Simbolurile speciale nu sunt acceptate.
    4. Asigură-te că numele reţelei Wi-Fi de acasă este corect. Numele reţelei face diferenţa între majuscule şi minuscule.
    5. Conectează-te în contul Philips. Te poţi conecta înainte sau în timpul configurării conexiunii Wi-Fi. 
    6. Dezactivează VPN-ul pe smartphone dacă îl utilizezi.
    7. Dacă routerul a setat lista albă/lista neagră pentru a bloca asocierea, dezactivează lista albă/lista neagră a routerului, pentru ca asocierea să poată fi realizată.
    8. Ţine atât purificatorul de aer Philips, cât şi dispozitivul smartphone la o distanţă de cel mult 10 metri de router. 
    9. Asigură-te că aplicaţia a fost actualizată la ultima versiune.
    10. Conexiunea Wi-Fi poate fi întreruptă de alte dispozitive electronice, surse de lumină strălucitoare sau staţii de semnal. Asigură-te că purificatorul de aer Philips nu se află în apropierea unor astfel de surse şi încearcă să asociezi din nou purificatorul de aer cu reţeaua Wi-Fi. 
    Dacă te-ai conectat deja la aplicaţie şi ai încercat să configurezi o conexiune Wi-Fi cu al doilea cont Philips la acelaşi aparat, este important să efectuezi o Revenire la setările din fabrică înainte de a porni din nou procesul de conectare la Wi-Fi. Iată paşii de urmat pentru o Revenire la setările din fabrică:
    • Ţine apăsate butonul de Pornire şi comutatorul de mod timp de 10 secunde, până când auzi un semnal sonor. 
    • Dacă paşii de mai sus nu ajută la rezolvarea problemei de conexiune Wi-Fi, poţi încerca, de asemenea, să efectuezi o Revenire la setările din fabrică.
    Dacă paşii anteriori nu rezolvă problema, verifică aplicaţia pentru informaţii suplimentare despre reţeaua Wi-Fi sau contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.
     
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.