0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Un led de avertizare de pe espressorul Philips nu se stinge

    Publicat pe 3 august 2025
    Dacă espressorul Philips afişează un led de avertizare şi nu se opreşte, consultă imaginea de mai jos pentru a găsi soluţii.
    Dacă acest indicator luminos este aprins, indică faptul că rezervorul de apă este aproape gol sau nu este în poziţie. 

    Pentru a rezolva problema, scoate rezervorul de apă şi umple-l la maximum cu apă. Asigură-te că rezervorul de apă este împins suficient în aparat până când ledul se stinge.
    Dacă acest indicator luminos este aprins, indică faptul că recipientul pentru cafea măcinată este plin şi trebuie golit. 

    Pentru a rezolva problema, asigură-te că aparatul este pornit în timp ce îl goleşti recipientul pentru cafea măcinată. Scoate tava de scurgere şi goleşte recipientul pentru cafea măcinată. Instalează totul înapoi în aparat.
    Dacă acest indicator luminos este aprins, indică fie că recipientul pentru cafea măcinată/tava de scurgere nu este poziţionat(ă) corect sau uşa de serviciu este deschisă. 

    Pentru a rezolva problema, repoziţionează recipientul pentru cafea măcinată şi tava de scurgere şi asigură-te că sunt în poziţia corectă. Scoate rezervorul de apă şi asigură-te că uşa de serviciu este închisă.
    Dacă acest indicator luminos este aprins, indică faptul că unitatea de preparare nu este în poziţie, nu este aşezată corect sau este blocată. 

    Pentru a rezolva problema, urmează paşii de mai jos:

    1. OPREŞTE aparatul complet
    2. Scoate rezervorul de apă şi deschide uşa de serviciu
    3. Scoate unitatea de preparare şi clăteşte-o cu apă de la robinet. Instaleaz-o înapoi în aparat până când se fixează în poziţie
    4. Închide uşa de serviciu, aşază rezervorul de apă înapoi 
    5. PORNEŞTE aparatul 

    Notă: Dacă ai găsit pudră de cafea uscată în recipientul pentru cafea măcinată, unitatea de prepararea a fost umplută excesiv cu cafea măcinată şi a revărsat. Atunci când utilizezi cafea premăcinată, adaugă o lingură plină de cafea premăcinată şi elimină cantitatea în exces.
    Dacă acest indicator luminos este aprins, indică faptul că există aer în interiorul aparatului. Pentru a evacua aerul din aparat, urmează paşii de mai jos:

    1. Umple rezervorul cu apă
    2. Pune o ceaşcă sub sistemul clasic de spumare a laptelui şi apasă butonul de pornire/oprire care luminează intermitent. Reţine că aparatul va începe să distribuie apă fierbinte, pentru a elimina aerul din aparat.  

    Dacă problema nu se rezolvă, urmează paşii mai jos: 

    1. OPREŞTE aparatul
    2. Goleşte rezervorul de apă şi scoate filtrul AquaClean din rezervorul de apă (dacă există)
    3. Umple-l cu apă proaspătă şi montează-l la loc
    4. Porneşte din nou aparatul şi lasă-l să se încălzească
    5. Selectează apă fierbinte şi distribuie 2-3 ceşti de apă fierbinte
    6. Dacă acest lucru rezolvă problema, aşază la loc filtrul AquaClean şi distribuie din nou 2-3 ceşti de apă fierbinte

    Dacă acest led de avertizare luminează intermitent în portocaliu, indică faptul că filtrul de apă AquaClean trebuie poziţionat/înlocuit şi activat. După ce este instalat şi funcţionează, ledul va deveni albastru.

    Dacă toate ledurile de avertizare sunt aprinse, aceasta indică faptul că trebuie să resetezi aparatul. În acest sens, urmează paşii de mai jos:

    1. Opreşte aparatul şi scoate ştecherul din priză 
    2. Scoate filtrul de apă AquaClean din rezervorul de apă (dacă a fost adăugat)
    3. Umple rezervorul cu apă şi aşază-l înapoi
    4. Deschide capacul compartimentului pentru cafea premăcinată şi verifică dacă este colmatat cu pudră de cafea. Curăţă-l cu capătul cozii lingurii de cafea în cazul în care observi un blocaj  
    5. Conectează aparatul la priză şi reporneşte-l 
    6. Selectează apă fierbinte şi distribuie 2-3 ceşti de apă fierbinte

    Notă: Dacă luminile continuă să lumineze intermitent, este posibil ca aparatul să se fi supraîncălzit. Opreşte-l, aşteaptă 30 de minute şi porneşte-l din nou. Dacă luminile continuă să lumineze intermitent, contactează Centrul de asistenţă pentru clienţi din ţara ta.

    Ledul Wi-Fi este stins
    - Aparatul de cafea nu este conectat la reţeaua Wi-Fi de acasă (nu s-a realizat până acum nicio configurare Wi-Fi iniţială).
    - Conexiunea Wi-Fi a aparatului este oprită.
    - Conexiunea Wi-Fi de acasă nu funcţionează corect.
    - Conexiunea la reţeaua Wi-Fi de acasă se pierde, de ex., deoarece routerul de acasă a fost schimbat sau numele reţelei sau parola au fost schimbate.
    - Distanţa dintre aparatul de cafea şi router este prea mare.

    Ledul Wi-Fi este aprins
    - Configurarea Wi-Fi a fost finalizată cu succes, iar aparatul de cafea este conectat la reţeaua Wi-Fi de acasă.

    - Ledul Wi-Fi rămâne aprins după ce am oprit aparatul
    - Pentru a permite primirea de actualizări, modulul Wi-Fi trebuie să fie disponibil şi, prin urmare, ledul Wi-Fi rămâne aprins.

    - Ledul Wi-Fi luminează intermitent
    - Aparatul de cafea este în modul de configurare în timpul procesului de configurare Wi-Fi. Butoanele de pe aparatul de cafea sunt inactive.
    - În cazul în care aparatul a fost deja conectat, lumina intermitentă este un indiciu că aparatul de cafea este în proces de reconectare la reţeaua Wi-Fi de acasă.
    - În cazul în care aparatul este conectat la reţeaua Wi-Fi, lumina intermitentă lentă este un indiciu că aparatul de cafea actualizează firmware-ul. Această actualizare poate dura câteva minute, timp în care espressorul nu poate fi utilizat.

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.