Dacă acest led de avertizare luminează intermitent în portocaliu, indică faptul că filtrul de apă AquaClean trebuie poziţionat/înlocuit şi activat. După ce este instalat şi funcţionează, ledul va deveni albastru.
Ledul Wi-Fi este stins
- Aparatul de cafea nu este conectat la reţeaua Wi-Fi de acasă (nu s-a realizat până acum nicio configurare Wi-Fi iniţială).
- Conexiunea Wi-Fi a aparatului este oprită.
- Conexiunea Wi-Fi de acasă nu funcţionează corect.
- Conexiunea la reţeaua Wi-Fi de acasă se pierde, de ex., deoarece routerul de acasă a fost schimbat sau numele reţelei sau parola au fost schimbate.
- Distanţa dintre aparatul de cafea şi router este prea mare.
Ledul Wi-Fi este aprins
- Configurarea Wi-Fi a fost finalizată cu succes, iar aparatul de cafea este conectat la reţeaua Wi-Fi de acasă.
- Ledul Wi-Fi rămâne aprins după ce am oprit aparatul
- Pentru a permite primirea de actualizări, modulul Wi-Fi trebuie să fie disponibil şi, prin urmare, ledul Wi-Fi rămâne aprins.
- Ledul Wi-Fi luminează intermitent
- Aparatul de cafea este în modul de configurare în timpul procesului de configurare Wi-Fi. Butoanele de pe aparatul de cafea sunt inactive.
- În cazul în care aparatul a fost deja conectat, lumina intermitentă este un indiciu că aparatul de cafea este în proces de reconectare la reţeaua Wi-Fi de acasă.
- În cazul în care aparatul este conectat la reţeaua Wi-Fi, lumina intermitentă lentă este un indiciu că aparatul de cafea actualizează firmware-ul. Această actualizare poate dura câteva minute, timp în care espressorul nu poate fi utilizat.