0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Umidificatorul de aer Philips nu mai funcţionează

    Publicat pe 12 ianuarie 2023
    Dacă umidificatorul de aer Philips nu mai funcţionează, citeşte articolul nostru pentru posibile cauze şi soluţii. Te rugăm să reţii că informaţiile de mai jos sunt doar pentru umidificatoarele noastre domestice.
    Atunci când rezervorul de apă este gol, umidificatorul nu primeşte apă şi nu poate funcţiona. Pentru a preveni acest lucru, asigură-te că există apă în rezervorul de apă.

    Notă: Cu cât nivelul de umiditate din cameră este mai scăzut, cu atât rezervorul de apă se va goli mai repede.

     
    Când partea superioară a umidificatorului tău Philips (unitatea superioară) nu este aşezată corect deasupra rezervorului de apă, aceste două piese nu vor fi conectate complet, iar purificatorul nu va funcţiona.

    Verifică de două ori dacă partea superioară a umidificatorului este poziţionată corect.
    Unitate superioară
    Asigură-te că priza în care este conectat umidificatorul funcţionează corect (încearcă să conectezi un aparat diferit la priza respectivă pentru a verifica dacă funcţionează).

    Partea mai mare a suportului filtrului trebuie să se afle în partea inferioară a umidificatorului Philips, aşa cum se arată în imaginea de mai jos.

    Dacă suportul filtrului este montat greşit, flotorul nu funcţionează, iar senzorul de umiditate indică lipsa apei. Asigură-te că filtrul şi suportul filtrului sunt poziţionate corect.

    Nu ai rezolvat problema cu aceste soluţii? Te rugăm să ne contactezi pentru asistenţă suplimentară.

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.