0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Purificatorul meu de aer Philips nu porneşte

    Publicat pe 04 April 2023

    În cazul în care purificatorul de aer Philips nu porneşte, te rugăm să citeşti următoarele pentru a afla cum poţi rezolva problema.

    Notă: Această secţiune se aplică numai purificatoarelor care au un afişaj.

    Atunci când starea indicatorului de avertizare pentru filtre afişează codul filtrului, aceasta înseamnă că filtrul trebuie înlocuit şi purificatorul nu va funcţiona până la efectuarea acestei operaţii.

    Pentru a rezolva problema, înlocuieşte filtrul corespunzător şi resetează contorul duratei de viaţă a filtrului.

    Când filtrele nu sunt montate corect, este posibil ca purificatorul de aer să nu pornească.

    Asigură-te că filtrele sunt aşezate corect în conformitate cu instrucţiunile din manualul de utilizare al purificatorului.

    Resetează sau opreşte cronometrul. La majoritatea purificatoarelor Philips, poţi face acest lucru apăsând butonul cu pictograma cronometru. Consultă manualul de utilizare pentru instrucţiunile care se aplică modelului tău de purificator.

    Verifică dacă ştecherul purificatorului de aer este introdus corect în priza de perete.

    Încearcă o altă priză sau verifică comutatorul de perete.

    Am verificat toate cele de mai sus, dar aparatul tot nu porneşte.

    În acest caz, îţi recomandăm să ne contactezi.

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.