1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Obţine exact asistenţa de care ai nevoie
    Cauţi o soluţie anume pentru produsul tău?

    Espressorul Philips risipeşte cafea pudră fără a prepara cafea

    Data actualizării: 11 August 2022

    Espressorul Philips va arunca cafeaua măcinată atunci când prepararea cafelei este anulată. Te rugăm să citeşti mai jos pentru a găsi mai multe informaţii şi soluţii.

    Utilizarea funcţiei pentru cafea premăcinată

    Atunci când foloseşti funcţia pentru cafea premăcinată pentru a prepara cafeaua, aparatul trebuie să fie pornit şi gata de utilizare înainte de a adăuga cafea premăcinată în compartimentul pentru cafea premăcinată. 

    Foloseşte lingura inclusă pentru a adăuga o singură lingură plină de cafea măcinată şi loveşte-o uşor pentru a elimina excesul. Depăşirea cantităţii de cafea măcinată poate duce la umplerea excesivă a unităţii de preparare şi la anularea preparării cafelei. Cafeaua măcinată va fi aruncată şi nu se va produce cafea. 

    Unitatea de preparare este murdară

    O unitate de preparare murdară sau înfundată poate duce la lipsa producerii cafelei. Este important să clăteşti unitatea de preparare săptămânal. Urmează paşii de mai jos sau vizionează tutorialul nostru video: 
    1. Opreşte aparatul şi aşteaptă până când este complet oprit şi nu mai scoate niciun zgomot (acest lucru durează aproximativ 15-20 de secunde).
    2. Deschide uşa de serviciu şi scoate unitatea de preparare apăsând butonul „PUSH” către partea dreaptă, menţinându-l şi trăgându-l spre tine.
    3. Clăteşte temeinic unitatea de preparare cu apă călduţă şi las-o să se usuce la aer înainte de a o monta la loc.
    Play Pause

    Cafea boabe insuficientă

    Prepararea va fi anulată dacă boabele de cafea nu sunt suficiente, înainte de prepararea cafelei. Cafeaua măcinată va fi aruncată apoi în recipientul pentru cafea măcinată. 

    Pentru a rezolva acest lucru, asigură-te că ai suficiente boabe de cafea înainte de a începe prepararea. 
     

    Aceşti paşi nu au rezolvat problema? Te rugăm să ne contactezi pentru asistenţă suplimentară.

    Articole de referinţă

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.