1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Din espressorul Philips nu iese cafea

    Data actualizării: 23 August 2022
    Dacă espressorul Philips nu distribuie cafea, află mai jos cauzele posibile şi modurile în care ai putea rezolva problema.

    Dacă observi acest lucru la prima utilizare a aparatului, te rugăm să reţii că, în acest caz, este normal să curgă doar câteva picături de cafea. După ce mai prepari câteva ceşti, ar trebui să poţi obţine cantitatea aşteptată de cafea. 
     

    Aerul rămas în aparat împiedică curgerea corespunzătoare a apei

    Dacă espressorul face un zgomot puternic şi apa nu curge în rezervorul de apă, acest lucru este cauzat de obicei de aerul rămas în aparat. 
    Următorii paşi te vor ajuta să rezolvi problema:
    1.    Opreşte aparatul
    2.    Goleşte rezervorul de apă şi scoate filtrul AquaClean (sau orice alt filtru de apă folosit de aparat)
    3.    Umple rezervorul de apă şi pune-l la loc
    4.    Reporneşte aparatul. Când aparatul s-a încălzit, selectează apa fierbinte şi lasă să curgă 2-3 ceşti de apă fierbinte

    Dacă foloseşti un filtru de apă AquaClean, urmează aceşti paşi suplimentari pentru a te asigura că filtrul este pregătit şi corect instalat pentru utilizare:
    1.    Scutură filtrul de apă AquaClean timp de 5 secunde
    2.    Introdu filtrul în poziţie răsturnată într-un vas/bol cu apă şi aşteaptă până când nu mai ies bule de aer
    3.    Pune înapoi filtrul în rezervorul de apă şi umple rezervorul cu apă
    4.    Reporneşte aparatul, opreşte-l şi reporneşte-l iar
    5.    Selectează apă fierbinte şi lasă să curgă 2-3 ceşti de apă fierbinte

    Notă: Înlocuieşte filtrul AquaClean dacă l-ai folosit mai mult de trei luni. Acest filtru poate fi înfundat dacă a fost utilizat o perioadă mai lungă de timp.
    Play Pause

    Unitatea de preparare este murdară sau înfundată

    Dacă unitatea de preparare este murdară sau înfundată, şi aceasta poate fi o cauză pentru care espressorul nu prepară cafea. 
    Pentru a preveni acest lucru, este important să clăteşti săptămânal unitatea de preparare, după cum se explică în paşii următori (sau după cum se arată în tutorialul nostru video).

    1.    Opreşte espressorul. Aşteaptă 15-20 de secunde până când este complet oprit şi nu mai scoate niciun zgomot
    2.    Deschide uşa de serviciu şi scoate unitatea de preparare. Poţi să o scoţi apăsând butonul „PUSH” către partea dreaptă, menţinându-l şi trăgându-l spre tine
    3.    Clăteşte temeinic unitatea de preparare cu apă călduţă şi las-o să se usuce la aer înainte de a o monta la loc

    Notă: Pentru o curăţare temeinică a unităţii de preparare, îţi recomandăm să foloseşti tableta de extragere a uleiului din cafea Philips (CA6704).
    Play Pause

    Gura de scurgere a cafelei este înfundată

    Alt motiv pentru care nu se distribuie cafea poate fi o gură de scurgere înfundată. 
    Pentru a o curăţa, poţi folosi un cablu pentru desfundat ţevi sau un ac pentru a îndepărta murdăria.

    Utilizarea funcţiei pentru cafea premăcinată

    Dacă se depăşeşte cantitatea corectă de cafea măcinată în timpul utilizării funcţiei pentru cafea premăcinată, acest lucru poate cauza umplerea excesivă a unităţii de preparare: cafeaua pudră va fi aruncată şi aparatul nu va distribui cafea.

    Pentru a preveni acest lucru la utilizarea funcţiei pentru cafea premăcinată:  asigură-te că aparatul este pornit corespunzător şi gata de utilizare înainte de a adăuga cafea premăcinată în compartimentul pentru cafea premăcinată. Adaugă o lingură plină de cafea măcinată numai cu lingura furnizată şi loveşte-o uşor pentru a elimina excesul.

    Aparatul trebuie detartrat

    Dacă s-a acumulat calcar în interiorul espressorului, acest lucru poate cauza o defecţiune.
    Toate espressoarele Philips au un indicator de detartrare dedicat şi te sfătuim să detartrezi aparatul imediat ce indică acest lucru.

    Compartimentul pentru cafea premăcinată este înfundat

    Altă cauză posibilă pentru care aparatul nu distribuie cafeaua este un compartiment pentru cafea premăcinată. 
    Dacă aceasta este cauza, o poţi repara urmând paşii de mai jos sau filmele cu instrucţiuni:

    1.    Opreşte espressorul. Aşteaptă 15-20 de secunde până când este complet oprit şi nu mai scoate niciun zgomot
    2.    Deschide uşa de serviciu şi scoate unitatea de preparare apăsând butonul „PUSH” către partea dreaptă, menţinându-l şi trăgându-l spre tine
    3.    Deschide capacul compartimentului pentru cafea premăcinată şi introdu coada de lingură în el
    4.    Mişcă în sus şi în jos coada de lingură până când cafeaua măcinată înfundată se desprinde
    Dacă aceste soluţii nu rezolvă problema, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.
     
    Play Pause
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.