0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Aparatul de cafea SENSEO® prezintă scurgeri

    Publicat pe 14 November 2023
    Dacă observi scurgeri de cafea sau apă din aparatul de cafea SENSEO®, poate exista o soluţie simplă pentru rezolvarea problemei. Consultă aceste cauze şi soluţii posibile pentru a rezolva problema fără ajutor.
    Mai întâi, identifică de unde provine scurgerea cu ajutorul imaginii de mai jos. 
    • Scurgerile din aparatul de cafea SENSEO® provin din zona inferioară? Consultă secţiunea A
    • Scurgerile din aparatul de cafea SENSEO® provin de la gura de scurgere sau capul de preparare? Consultă secţiunea B
    De unde provin scurgerile la aparatul de cafea SENSEO?
    Prea multă apă în rezervor
    Nu umple rezervorul de apă peste indicatorul de nivel maxim, pentru a preveni revărsarea. Prea multă apă poate duce la scurgerea excesului de apă prin partea de jos a aparatului de cafea SENSEO®.

    Tava de scurgere este plină
    Asigură-te că goleşti periodic tava de scurgere a aparatului de cafea SENSEO® pentru a preveni revărsarea.

    Rezervorul de apă este crăpat sau spart
    Dacă rezervorul de apă este crăpat, deteriorat sau spart, poţi comanda unul nou din magazinul nostru online.

    Aparatul tot prezintă scurgeri în zona inferioară şi aceste soluţii nu au rezolvat problema? Te rugăm să ne contactezi pentru asistenţă suplimentară.
     
    Capsulele de cafea nu sunt introduse corect
    Introdu capsulele de cafea cu partea curbată în jos, în centrul suportului de capsule, pentru a asigura curgerea corespunzătoare a cafelei.

    Inelul de etanşare din cauciuc este blocat
    Asigură-te că inelul de etanşare din cauciuc este amplasat corect în jurul marginii discului de distribuţie a apei (consultă imaginea 1).

    Suportul de capsule este înfundat
    Curăţă sita din centrul suportului de capsule cu o perie şi apă caldă sau în maşina de spălat vase (consultă imaginea 2). Dacă sita este încă înfundată după curăţare, detartrează suportul de capsule punându-l la înmuiat în soluţie de detartrare timp de 30 de minute.

    Gura de scurgere a cafelei este înfundată
    Dezasamblează gura de scurgere a cafelei din aparatul de cafea SENSEO® şi curăţă toate componentele cu apă caldă sau în maşina de spălat vase. Pentru instrucţiuni detaliate despre dezasamblarea şi curăţarea gurii de scurgere a cafelei, consultă manualul de utilizare inclus cu aparatul.

    Colectorul de cafea lipseşte
    Asigură-te că utilizezi întotdeauna colectorul de cafea când foloseşti aparatul de cafea SENSEOⓇ Switch. Fără colectorul de cafea, apa se poate scurge pe lângă gura de scurgere a cafelei.

    Apa picură în timpul încălzirii
    Dacă observi că în timpul încălzirii picură apă din gura de scurgere a cafelei, trebuie să detartrezi aparatul. Pentru SENSEOⓇ Switch, acesta este un comportament normal, iar picurarea se va opri după încălzirea apei. 

    Dacă niciuna dintre aceste soluţii nu a rezolvat problema, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.
     
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.