0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Cafeaua mea SENSEO® nu are strat cremos deasupra

    Publicat pe 14 November 2023

    Este posibil ca spuma sau stratul cremos al cafelei SENSEO® să scadă în timp. Există mai multe soluţii pe care le poţi încerca pentru a rezolva această problemă fără ajutor. Foloseşte sfaturile de mai jos pentru a îmbunătăţi stratul cremos al cafelei SENSEO®.

    Introdu capsulele de cafea cu partea convexă în jos în centrul suportului de capsule pentru a asigura curgerea corespunzătoare a cafelei.

    Cum se introduc capsulele de cafea SENSEO

    Dezasamblează gura de scurgere a cafelei şi curăţă toate componentele în maşina de spălat vase sau cu detergent lichid şi apă caldă.

    Dacă suportul de capsule este înfundat, calitatea stratului cremos SENSEO® poate fi redusă. Urmează aceste instrucţiuni pentru a curăţa suportul de capsule:

    Instrucţiuni de curăţare

    1. Curăţă suportul de capsule în maşina de spălat vase sau folosind o perie (consultă imaginea de mai jos)
    2. Aşază suportul de capsule înapoi în aparatul de cafea
    Cum se curăţă suportul de capsule SENSEO

    Detartrează aparatul de cafea SENSEO® cel puţin o dată la trei luni pentru a-l menţine fără calcar. Asigură-te că ai aşezat suportul de capsule în aparatul de cafea, înainte de detartrare. Găseşti instrucţiuni detaliate în manualul de utilizare inclus cu aparatul de cafea SENSEO®.

    Dacă niciunul dintre aceşti paşi nu a rezolvat problema, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.