0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Nu pot deschide capacul aparatului de cafea SENSEO®

    Publicat pe 14 November 2023
    Un suport de capsule înfundat poate provoca blocarea capacului aparatului de cafea SENSEO®. Urmează aceşti paşi pentru a încerca să deschizi capacul aparatului.
    Urmează aceşti paşi pentru a scoate şi a curăţa suportul de capsule:
    1. Opreşte aparatul de cafea SENSEO®.
    2. Trage maneta în sus până la capăt şi aşteaptă 24 de ore înainte să deschizi capacul din nou. Poate fi necesar să foloseşti mai multă forţă. 
    3. Scoate suportul de capsule.
    4. Curăţă sita din centrul suportului de capsule cu o perie sau în maşina de spălat vase.
    Pentru a preveni repetarea problemei, asigură-te că detartrezi periodic aparatul de cafea SENSEO® cu suportul de capsule montat în poziţie.

    Dacă aceasta nu rezolvă problema, te rugăm să ne contactezi.
    Curăţă suportul de capsule SENSEO
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.