Pentru Consumatori
Produse
NOU
Avent Aplicaţia uGrow pentru bebeluşi sănătoşi

Avent Aplicaţia uGrow pentru bebeluşi sănătoşi

Android şi iOS SCD888/26

Depanare

Aplicaţia Philips Avent uGrow s-a închis sau s-a blocat

Dacă aplicaţia Philips Avent uGrow se blochează, suntem aici pentru a te ajuta. Află cum poţi rezolva uşor problema de unul singur.

Elimină şi reinstalează aplicaţia uGrow

Dacă aplicaţia uGrow se blochează frecvent, încearcă pe rând următoarele opţiuni:

  1. închide şi redeschide aplicaţia uGrow;
  2. asigură-te că ai instalat cea mai recentă versiune a aplicaţiei uGrow;
  3. reporneşte-ţi telefonul.

Ca variantă finală, poţi elimina şi reinstala aplicaţia uGrow. Prin reinstalarea aplicaţiei, nu vei pierde datele sincronizate, dar fotografiile adăugate anterior nu vor mai apărea în cronologie.

Informaţiile de pe această pagină se aplică următoarelor modele: SCD888/26 .

Nu este ceea ce cauţi?

Ţi-am răspuns la întrebare?

Dacă nu, contactează-ne.