Poţi găsi foarte uşor numele staţiei tale de călcat cu abur. Caută în partea dreaptă sau stângă a staţiei de călcat cu abur. Numele produsului este înscris acolo, de exemplu, PerfectCare Elite, PerfectCare Performer etc.
Staţiile de călcat cu abur pot acumula calcar în timp. Cu cât apa din zona ta este mai dură, cu atât impurităţile calcaroase se depun şi se întăresc mai repede dacă nu sunt curăţate. Detartrarea regulată previne problemele, precum petele albe/maro pe îmbrăcăminte, apa de culoare maro şi scurgerile. Curăţarea regulată a stației menţine un debit de abur ridicat şi prelungeşte durata de viaţă a acesteia.
Scoate butonul. Goleşte apa şi particulele de calcar.
Dacă nu foloseşti regulat funcţia EASY DE-CALC şi/sau observi că fierul lasă pete albe/maro, detartrează talpa urmând procedura de mai jos.
NOTĂ: Pentru unele modele, butonul de detartrare se află în faţa mânerului staţiei.
Recomandăm folosirea de apă de la robinet sau apă demineralizată pentru toate staţiile de călcat cu abur Philips. Apa demineralizată este cea mai bună alegere pentru a preveni acumularea de calcar în fierul de călcat. Nu folosi niciodată apă de călcat sau apă parfumată în staţia de călcat cu abur Philips. Dacă le foloseşti, staţia de călcat se contaminează şi se poate deteriora sau defecta.
Nu, când ledul de detartrare luminează intermitent, staţia de călcat cu abur nu va mai genera abur. Trebuie să efectuezi o procedură de detartrare completă înainte de a putea folosi din nou staţia de călcat cu abur.
Este posibil ca procedura de detartrare să nu se fi finalizat integral, aşadar resetarea nu a fost realizată cu succes. (funcţia Smart Calc Clean) Dacă problema persistă sau ai întrebări, poţi contacta oricând serviciul de relaţii cu clienţii Philips
Realizează detartrarea din nou şi asigură-te că procesul s-a finalizat. După finalizarea procedurii de detartrare, fierul de călcat se va reseta şi ledul de detartrare se va stinge automat. (funcţia Easy De-Calc)
În cazul în care observi reziduuri albe sau pete maro pe îmbrăcăminte şi după detartrarea fierului, îţi recomandăm să repeţi procesul de detartrare: procedând astfel, vei clăti din nou fierul de călcat şi toate reziduurile de calcar vor fi eliminate.
După ce termini procesul de detartrare şi începi să calci din nou, este posibil să observi că iese apă în continuare din talpă sau nu se generează abur (sau nivel redus de abur). Acest lucru se întâmplă dacă fierul de călcat încă mai are apă în urma procesului de detartrare. Pentru a rezolva problema şi a elimina apa din sistem, apasă continuu butonul pentru abur timp de 30 de secunde: vei auzi un zgomot de pompare şi vei observa că se generează abur imediat după eliminarea completă a apei.
Dacă foloseşti mereu apă demineralizată, nu se va acumula calcar în staţia de călcat cu abur. Totuşi, la unele staţii de călcat cu abur ledul de detartrare va lumina intermitent în funcţie de timpul în care aparatul a fost utilizat. În acest caz, realizează procedura de detartrare pentru a folosi din nou fierul de călcat.
Apelează-ne: 031 6300043 Luni – Vineri: orele 09:00 - 17:00 *Tarif local *Costuri suplimentare pot fi aplicate de către furnizorul tău de telefonie (mobilă)
Serviciul de relaţii cu clienţii este întotdeauna disponibil pentru a te ajuta.
You are about to visit a Philips global content page
Continue