0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Cum îmi şterg sau export datele din aplicaţia Philips OneBlade?

    Publicat pe 23 februarie 2024
    Utilizatorii aplicaţiei Philips OneBlade îşi pot şterge datele contului sau pot solicita exportul acestora accesând secţiunea de profil a aplicaţiei şi urmând instrucţiunile oferite pe ecran. 

    Dacă ai solicitat exportul datelor, te rugăm să aştepţi până când le primeşti înainte de a-ţi şterge contul Philips. 

    Pentru detalii complete despre modul în care sunt gestionate datele tale, te rugăm să consultaţi politicile noastre privind datele şi confidenţialitatea.

    Informaţiile de pe această pagină se aplică următoarelor modele: QP4530/30 , QP4631/65 .

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.