0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Ce este un plan pentru înlocuirea lamelor OneBlade Club?

    Publicat pe 04 mai 2023

    Când te înregistrezi pentru un abonament OneBlade Club de la Philips, vei putea selecta propria frecvenţă de înlocuire a lamei.

    Pe baza frecvenţei alese de tine, noile lame vor fi livrate la adresa ta, asigurându-te că ai întotdeauna la îndemână o lamă ascuţită, pregătită pentru următorul bărbierit.

    În timp ce planul mânerului se încheie automat după 12 luni, planul de înlocuire a lamei va continua până când îl anulezi.

    Informaţiile de pe această pagină se aplică următoarelor modele: QP4530/30 .

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.