0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Ce se întâmplă dacă dispozitivul OneBlade Club se strică sau este defect?

    Publicat pe 05 June 2023

    Dacă Philips OneBlade 360 este defect, poţi solicita o reparaţie sau o înlocuire de pe site-ul web Philips. Dacă defectul apare în perioada abonamentului, reparaţia sau înlocuirea vor fi, de obicei, gratuite.

    Dacă dispozitivul este pierdut, furat sau deteriorat prin utilizarea necorespunzătoare pe perioada abonamentului, este posibil să ţi se perceapă în continuare preţul de vânzare complet. 

    Informaţiile de pe această pagină se aplică următoarelor modele: QP4530/30 .

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.