0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Cum îmi şterg contul Philips din aplicaţia Philips OneBlade?

    Publicat pe 23 februarie 2024
    Utilizatorii aplicaţiei Philips OneBlade îşi pot şterge conturile Philips accesând secţiunea „Date” a profilului lor din aplicaţie şi urmând instrucţiunile de pe ecran. 

    Alternativ, îţi poţi şterge contul conectându-te la site-ul web Philips dintr-un browser de internet şi selectând „Şterge-mi contul” din secţiunea de profil.

    Indiferent de metoda pe care o alegi, ştergerea contului va fi procesată în termen de 3 zile lucrătoare. 

    Reţine că, la ştergerea contului Philips, vei şterge şi toate datele asociate acestuia, inclusiv istoricul bărbieritului şi orice alte informaţii asociate contului tău, inclusiv de pe philips.com şi din alte aplicaţii Philips.

    Informaţiile de pe această pagină se aplică următoarelor modele: QP4530/30 , QP4631/65 .

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.