0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Ce ar trebui să fac dacă nu am primit încă lama de schimb?

    Publicat pe 24 aprilie 2023

    În majoritatea cazurilor, vei primi lama de schimb pentru Philips OneBlade 360 în termen de 3-5 zile de la data comenzii. Dacă nu ai primit lama de schimb în 5 zile lucrătoare de la comandă, contactează serviciul de asistenţă pentru clienţi al magazinului online Philips.

    Pentru a reduce la minimum costurile de expediere, nu vei primi un cod de urmărire pentru reaprovizionările cu lame.

     

    Informaţiile de pe această pagină se aplică următoarelor modele: QP2734/20 , QP4530/30 , QP4631/65 .

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.