0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Pot utiliza funcţia SkinAI a aplicaţiei Philips Lumea pe mai multe dispozitive mobile?

    Publicat pe 28 septembrie 2023
    Da, poţi utiliza funcţiile SkinAI pe mai multe dispozitive mobile. Să presupunem că ai un dispozitiv mobil nou, reinstalezi aplicaţia Lumea şi te conectezi în contul MyPhilips, funcţiile SkinAI vor fi în continuare deblocate şi disponibile. 

    Cu toate acestea, poţi utiliza aparatul Lumea 9900 numai pentru a debloca funcţiile SkinAI pe un singur cont MyPhilips.
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.