0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Se scurge apă de la baza aparatului de călcat vertical cu abur Philips cu suport

    Publicat pe 03 April 2023
    Dacă se scurge apă de la baza aparatului de călcat vertical cu abur Philips cu suport, poţi găsi mai jos posibile cauze şi soluţii.

    Fixează capacul rezervorului de apă şi butonul de detartrare

    Asigură-te că ai închis complet capacul rezervorului de apă (roteşte-l în sens orar pentru blocare) şi că butonul de detartrare este fixat, rotindu-l în poziţia de blocare.

    Introdu corect rezervorul de apă

    Asigură-te că rezervorul de apă este corect poziţionat şi capacul rezervorului de apă este aliniat.

    Capul aparatului de călcat cu abur şi/sau furtunul de abur au fost lăsate în poziţie joasă

    Când capul aparatului de călcat cu abur şi/sau furtunul de abur sunt lăsate în poziţie joasă o perioadă lungă de timp (≥5 minute), este posibil să apară scurgeri de apă. În acest caz, te rugăm să ridici capul aparatului de călcat cu abur pentru a ţine furtunul drept pe verticală. Acest lucru permite eliberarea presiunii din interiorul rezervorului.

    Notă: Evită călcatul cu abur într-o poziţie joasă.

    Nivel scăzut al apei în rezervorul de apă

    Dacă nivelul apei din rezervor este scăzut, aceasta va permite acumularea presiunii în interior. Scoate rezervorul de apă şi umple-l cel puţin până la jumătate.


    Dacă soluţiile de mai sus nu au rezolvat problema, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.