0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Ce înseamnă indicatorii sau codurile de eroare de pe purificatorul meu de aer Philips?

    Publicat pe 23 martie 2023
    Pentru a afla ce înseamnă indicatorii sau codurile de eroare ale purificatorului de aer Philips, citeşte articolul nostru de mai jos.

    Codul F0 sau FO

    Când pe purificatorul de aer Philips se afişează F0 sau FO, curăţă prefiltrul şi resetează intervalul de curăţare. Află cum să resetezi intervalul de curăţare a prefiltrului pentru modelul tău mai jos:

    AC121x, AC138x
    După curăţarea prefiltrului, atinge şi ţine apăsat butonul de blocare pentru copii timp de trei secunde pentru a reseta intervalul de curăţare a prefiltrului.

    AC272x, AC382x, AC492x
    După curăţarea prefiltrului sau detartrarea filtrului de umidificare, atinge şi ţine apăsat butonul Temporizator/Resetare timp de trei secunde pentru a reseta intervalul de curăţare a prefiltrului sau a filtrului.

    AC288x, AC2891, AC325x, AC455x, AC407x, AC565x, AC5660, AC667x, AC868x
    După curăţarea prefiltrului, atinge şi ţine apăsat butonul de resetare timp de trei secunde pentru a reseta intervalul de curăţare a prefiltrului.

    Dacă după curăţare şi resetarea temporizatorului prefiltrului se afişează în continuare codul F0 (FO), te rugăm să ne contactezi accesând philips.com/contact pentru asistenţă suplimentară.

    butoane şi pictograme

    Alte coduri de eroare şi indicatori

    În funcţie de modelul tău de purificator de aer Philips, este posibil să întâlneşti unul sau mai multe dintre următoarele indicatoare sau coduri de eroare:
     

    • Codul A: Mod automat.

    • Codul C: Modul pentru gaze (numai AC3254 şi AC3256)

    • Codul L: Blocare pentru copii activată.

    • Codul UL: Blocare pentru copii dezactivată.

    • Codul AO sau A0, A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, A9: Înlocuieşte filtrul HEPA NanoProtect şi resetează durata de viaţă a filtrului conform manualului de utilizare al modelului tău.

    • Codul CO sau C0, C1, C2, C3, C4, C5, C6, C7, C8, C9: Înlocuieşte filtrul AC NanoProtect şi resetează durata de viaţă a filtrului conform manualului de utilizare al modelului tău.

    • Codul SL: Modul nocturn.

    • Codul 1h: Modul temporizator.

    • Codul t: Modul Turbo.

    • Codul L1, L2, L3, L4: Nivelul de GAZE.

    • Indicator „-”: Funcţia de reglare a intensităţii luminoase este activată.

    • Cod de eroare Er: Senzorul Hall nu funcţionează corespunzător. Scoate şi apoi montează la loc panoul frontal. În cazul în care codul de eroare „Er” persistă, îţi recomandăm să ne contactezi pentru asistenţă suplimentară.

    • Cod de eroare E1, E2, E3, E4: Aparatul funcţionează defectuos. Te rugăm să ne contactezi pentru asistenţă suplimentară. 

    • Codul de eroare E6: E6 indică faptul că protecţia la supraîncălzire este declanşată pe dispozitiv. Scoate dispozitivul din priză şi verifică dacă ambalajul filtrului a fost eliminat şi dacă fanta de admisie sau de evacuare a aerului este blocată. Aşteaptă un minut, apoi reconectează şi porneşte dispozitivul.  Dacă eroarea „E6” persistă, elementul de încălzire are alte defecţiuni. Te rugăm să ne contactezi pentru asistenţă suplimentară. (numai AMF870 şi AMF872)


    Dacă soluţiile de mai sus nu au rezolvat problema, contactează-ne accesând philips.com/contact pentru asistenţă suplimentară.

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.