1
Produse

REGULAMENTUL Campaniei „Service la usa ta”

Perioada campaniei: 15.06.2018 - 31.12.2018

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

 

Campania “Service la usa ta” este organizata de Philips Romania SRL (numita in prezentul regulament “Organizatorul”), cu sediul in Bulevardul Barbu Vacarescu nr. 301-311, Cladirea Lakeview Office , etaj 14, sector 2, 020331, Bucuresti, înregistrat la Registrul Comerțului – București sub nr. J40/19792/1999, C.U.I. 2593699, și operator de date cu caracter personal, prin intermediul partenerului ESD ROM, cu sediul in  BDUL. DECEBAL, nr 14 B., Bucuresti, inregistrat la Registrul Comertului – Bucuresti sub nr.  J40/1227/2009 , C.U.I. 25042583 si FAN COURIER, cu sediul in str. ., Bucuresti, inregistrat la Registrul Comertului – Bucuresti sub nr. J40/4014/2001, C.U.I. 13838336, cu sediul in  SOS. FABRICA DE GLUCOZA, nr 11C, Bucuresti, in calitate de imputerniciti ai Organizatorului pentru procesarea de date cu caracter personal in numele acestuia.

 

Campania se va derula cu respectarea prevederilor prezentului regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul oricand pe durata desfasurarii Campaniei; orice modificare adusa prezentului Regulament va face obiectul unui Act Aditional ce va fi publicat pe site-ul www.philips.ro cu cel putin 24 ( douazecisipatru) de ore inainte de data de la care modificarea va produce efecte.

 

Nicio modificare nu poate produce efecte retroactive si toti participantii inregistrati pana la momentul modificarii vor beneficia de drepturile deja obtinute. Orice astfel de modificare adusa, inclusiv prelungirea sau reducerea duratei Campaniei, va face parte integranta din Regulament. Modificarile produc efecte dupa 24 (douazecisipatru) de ore de la data publicarii lor pe site-ul www.philips.ro. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru luarea la cunostinta a modificarilor de catre participanti, atata timp cat acestea sunt afisate pe site.

 

SECTIUNEA 2. PERIOADA SI ZONA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

 

Campania este organizata si se desfasoara incepand cu data de 18.06.2018, ora 00:00 pana la data de 31.12.2018  ora 00:00.

 

SECTIUNEA 3. DREPTUL DE PARTICIPARE

 

La aceasta Campanie pot participa persoanele fizice, cu varsta de minim 18 (optsprezece) ani impliniti pana la data inscrierii in Campanie, cetateni romani cu domiciliul/resedinta stabila in Romania, care acceptă condiţiile prezentului regulament. Campania este disponibila pe teritoriul Romaniei, in zonele acoperite de livrarea prin curier conform zonelor de livrare accesibile la adresa web https://www.fancourier.ro/acoperire/  , (exceptie facand zonele in care partenerul de curierat nu efectueaza livrari). Persoanele minore nu se pot inscrie in Campanie.

Nu pot participa la aceasta Campanie angajatii Organizatorului sau a companiilor care sunt imputernicite pentru efectuarea de activitati legate de desfasurarea Campaniei, sotii, sotiile si rudele de gradul intai (parinti, copii) ale angajatilor companiilor anterior mentionate.

 

SECTIUNEA 4. MECANISMUL CAMPANIEI

 

Toate persoanele avand cel putin 18 (optsprezece ) ani impliniti pana la data inscrierii in Campanie, care isi inregistreaza un produs Philips ce se incadreaza in categoriile mentionate in Sectiunea 6., aflat inca in perioada de garantie legala (24 luni) sau garantie extinsa (conform termenelor si conditiilor campaniei respective) pe platforma MyPhilips, pagina  https://www.philips.ro/myphilips/login.html, vor beneficia de campania “Service la usa ta”, in conditiile descrise in Sectiunea 5.

 

Consumatorii care nu detin un cont MyPhilips pe pagina web  https://www.philips.ro/myphilips/ , trebuie mai intai sa isi creeze unul. Pentru creearea unui cont MyPhilips, trebuie urmati urmatorii pasi:

 

1)    Accesarea site-ului  https://www.philips.ro/myphilips/#tab=sign-up si completarea formularului de creare cont, integral, cu toate informatiile obligatorii marcate cu simbolul *

2)   Apasarea butonului „Creeaza cont”.

3)   Validarea si activarea contului utilizand link-ul primit in mailul de “Confirmare inregistrare”.

 

Pentru inscrierea in campanie, atat consumatorii care detin deja un cont MyPhilips precum si cei care creeaza un nou cont conform instructiunilor anterioare, trebuie sa parcurga pasii de mai jos,:

 

1)       Accesarea site-ului  https://www.philips.ro/myphilips/#tab=register-product

2)       Autentificare in contul MyPhilips detinut si inregistrarea produsului/produselor Philips detinute in sectiunea ”Inregistrare produs”

3)       Introducerea informatiilor obligatorii solicitate: modelul produsului, data achizitie.

4)       Apasarea butonului “Inregistrare”

In urma apasarii butonului “Inregistrare” consumatorii vor primi confirmarea atat pe pagina, cat si printrun e-mail de confirmare a inregistrarii produsului. Acesta din urma contine sumarul datelor furnizate. In perioada desfasurarii Campaniei, acest mesaj/email reprezinta confirmarea activarii serviciului « Service la usa ta ».

Necompletarea oricaruia dintre campurile obligatorii si/sau completarea lor cu informatii/date inexistente si/sau incorecte duce la invalidarea inscrierii respective.

 

SECTIUNEA 5. CONDITII UTILZARE BENEFICII “Service la usa ta”

 

Pentru produsele Philips reparabile, achizitionate din Magazinul Online Philips sau de la partenerii autorizati Philips, ce se incadreaza in aceasta Campanie, Philips Romania SRL asigura serviciul “Service la usa ta”, in masura indeplinirii conditiilor de inscriere in campanie si in masura respectarii tuturor conditiilor din regulament. Beneficiul consta in preluarea si returnarea de la /la locatia participantului  a produselor Philips Participante la campanie, ce sunt in perioada de garantie legala sau garantie comerciala asigurata de catre Philips Romania SRL si prezinta neconformitati (defecte), in scopul predarii/preluarii acestora la/de la service-ul autorizat cel mai apropiat de locatia participantului.

 

Un produs defect poate fi returnat reparat sau se va inlocui cu unul nou daca nu poate fi reparat atat timp cat se afla in perioada de garantie. In situatia in care nici repararea si nici inlocuirea nu sunt posibile , clientului i se va returna contravaloarea initiala a produsului. 

 

Pentru a beneficia de campanie, consumatorul Philips trebuie sa isi fi inregistrat anterior produsul in baza de date, conform specificatiilor din SECTIUNEA 4. Ulterior trebuie sa contacteze serviciul de Relatii cu Clientii Philips la numarul de telefon 031.630.00.43 (Luni – Vineri: orele 09:00 - 17:00), prin transmiterea unui e-mail accesand pagina https://www.philips.ro/content/B2C/ro_RO/asistenta-pentru-clienti/support-contact-page.html sau prin transmiterea unui mesaj pe pagina oficiala Facebook Philips .

Validarea conditiilor din Campanie (inregistrarea produsului prealabila, incadrarea produsului reclamat in lista produselor reparabile Philips cat si perioada de garantie) va fi efectuata de catre consilierul de relatii clienti, ce in urma confirmarii va demara procesele interne prin care un curier se va prezenta la locatia indicata de tine in maxim 3(trei) zile  lucratoare de la data cererii.  

 

Produsul trebuie pregatit intr-un ambalaj corespunzator transportului (exemplu: cutie carton in care produsul sa fie protejat) in cazul in care ambalajul original nu mai este disponibil astfel incat sa se evite eventualele reclamatii ulterioare referitoare la deteriorari pe timpul transportului.

Preluarea coletului poate fi refuzata de catre curier daca acesta apreciaza ca transportul nu poate fi efectuat in conditii sigure, fara sa fie atrasa raspunderea Organizatorului care nu raspunde in situatia in care ambalajul este impropriu transportului.

Este necesar ca in cutia de transport beneficiarul (consumatorul) sa adauge si o copie dupa documentul de achizitie al produsului (factura/bon fiscal) pentru a face dovada faptului ca acest produs se afla inca in perioada de garantie legala. In cazul in care produsul se afla in perioada de garantie comerciala oferita de Philips Romania SRL, va fi nevoie de furnizarea numarului de contract primit la activarea garantiei comerciale .

 

Ulterior constatarii/ reparatiei produsului in cadrul service –ului autorizat Philips, consumatorul va fi contactat in prealabil prin sms pentru a fi anuntat ca un curier va aduce produsul inapoi la locatia indicata de client in maxim 3(trei) zile  lucratoare de la data constatarii/ reparatiei.

In situatia in care produsul face parte din lista de produse reparabile, dar nu este reparabil  din motive invocate de catre service –ul autorizat, clientul va primi un produs nou. Procesul va fi demarat de la constatarea din service, iar produsul nou va fi trimis catre client prin acelasi serviciu de curierat. La livrarea produsului nou, clientul va semna procesul verbal de predare primire al coletului aferent. Inlocuirea produsului reclamat cu un produs nou va atrage de la sine prelungirea garantiei cu garantia legala a produsului nou.

 

SECTIUNEA 6. Produse Philips participante in campanie

 

Produsele/ gama de produse ca fac obicetul campaniei poate fi gasita mai jos.

Lista poate suferi modificari fara o notificare prealabila

 

-toata gama de aspiratoare Philips

-toate gama Sonicare

-toata gama de statii de calcat Philips

-sistem integrat de calcat Philips GC9940/xx

-toata gama de espresoare manuale si automate, Philips si Saeco

-roboti de bucatarie

-masini de paine

-Airfryer

-Multicooker

-Rice Cooker

-blendere high end (HR2xxx/xx, HR3xxx/xx)

-mixere din gama Robust Collection (HR1581/00)

-storcatoare HR18xx si HR19xx

-aparate de ras high end, seria 7000 (S7xxx/xx) si 9000 (S9xxx/xx)

 

SECTIUNEA 7. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE, LIMITAREA RASPUNDERII

 

Organizatorul nu va putea fi tinut responsabil de aparitia niciuneia dintre urmatoarele situatii care poate duce la nevalidarea inscrierii/neacordarea serviciilor mentionate in prezentul set de termeni si conditii: · Pierderile sau intarzierile inscrierilor pe website, generate de defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului, respectiv pierderi, intarzieri sau orice alte probleme cauzate de furnizorul de Internet / conexiunea Internet a participantului. · Imposibilitatea de a accesa pagina web de inscriere a produsului din motive independente de Organizator. · Organizatorul nu va fi raspunzator de nerespectarea de catre participanti a oricarei conditii sau al oricarui termen cuprins in prezentul document precum si necomunicarea de catre participanti a tuturor datelor si informatiilor precizate in prezentul document. · Organizatorul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre participant in legatura cu serviciile dobandite, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere. · Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului. · Organizatorul își rezervă dreptul de a refuza accesul utilizatorilor la o parte sau la toate funcțiile paginilor web aferente sau asimilate actiunii, cât și de a restrictiona procesarea unei inscrieri sau de a o sterge , impreuna cu contul asociat, în cazul în care există suspiciuni de fraudă din partea utilizatorilor prin actiuni sau inactiuni cu caracter sau potential fraudulos privitoare la utilizarea de beneficii / castiguri acordate prin intermediul paginii web prin utilizarea de informații/identități false sau de pe alte conturi decat cele personale ale utilizatorului, modificarea sau accesarea informatiilor de pe pagini web sau sisteme informatice, prin inserarea sau manipularea unor scripturi daunatoare sau care au ca efect actiuni sau inactiuni daunatoare, modificarea codului sursă al paginii precum si orice alte tipuri de actiuni sau inactiuni cu caracter fraudulos sau care implica falsuri informatice, detinere de instrumente in vederea de falsificari de valori, accesarea, interceptarea perturbarea sau alterarea integritatii informatice sau datelor ori sistemelor informatice, desfasurarea de operatiuni ilegale cu dispozitive sau programe ilegale sau daca acestia au un comportament care prejudiciaza interesele Organizatorului sau corecta desfasurare a actiunii. Sunt considerate de asemenea tentative sau actiuni de fraudare incercarile frauduloase de inregistrari multiple pe platforma web in scopul cresterii unor sanselor de castig. Daca sunt identificate persoane care au influentat, fraudat sau care au facilitat castigarea de premii/castiguri/beneficii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea de catre organele competente si/sau in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

 

 SECTIUNEA 9. ANGAJAMENTE, CONFIDENTIALITATEA DATELOR

 

Datele personale ale Participantilor vor fi prelucrate de compania Philips Romania SRL in calitate de operator, in conformitate si in conditiile prevazute in Anexa 1 la Regulament.

 

SECTIUNEA 10. FORTA MAJORA

 

Pentru scopul acestui Regulament, Forta Majora inseamna orice eveniment extern care nu poate fi controlat, remediat sau previzionat de catre Organizator si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament in conformitate cu prevederile art.1351 Cod civil.. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice participantilor la Campanie, in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia.

 

SECTIUNEA 12. LITIGII

 

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezentul Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente de la sediul Organizatorului.

 

 

 

 

ANEXA nr. 1

- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -

 

1.       Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul

 

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:

PHILIPS ROMANIA SRL cu sediul in Romania, Bulevardul Barbu Vacarescu nr. 301-311, Cladirea Lakeview Office, etaj 14, sector 2, 020331, Bucuresti,  inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/19792/1992, avand Codul Unic de inregistrare RO2593699 (denumita in continuare "Operatorul"),

 

ESD ROM, cu sediul in  BDUL. DECEBAL, nr 14 B., Bucuresti, inregistrat la Registrul Comertului – Bucuresti sub nr.  J40/1227/2009 , C.U.I. 25042583

si

FAN COURIER, cu sediul in str. ., Bucuresti, inregistrat la Registrul Comertului – Bucuresti sub nr. J40/4014/2001, C.U.I. 13838336, cu sediul in  SOS. FABRICA DE GLUCOZA, nr 11C, Bucuresti,

in calitate de imputerniciti al Operatorului (denumita in cele ce urmeaza “Imputernicit”)

 

Punctul de contact unic al Operatorului pentru exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal este adresa de email privacy@philips.com la care persoana poate efectua solicitari aferente datelor cu caracter personal.

 

2.       Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

 

In cadrul Campaniei, Operatorul va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

(i)                 nume, prenume

(ii)               numar de telefon

(iii)              Adresa de email

(iv)              Adresa de domiciuliu/ adresa fizica indicata de catre consummator pentru preluare/ livrare produs/e

 

3.       Scopul procesarii

 

Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul Imputernicitilor in vederea:

(i)                 asigurarii beneficiului postvanzare in cadrul si pe perioada Campaniei;

(ii)               indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar-contabile ale Operatorului.

 

  1. Temeiul juridic al prelucrarii

 

Datele vor fi prelucrate bazate pe necesitatea executarii contractului de vanzare a produselor participante si privind beneficiul postvanzare oferit in cadrul Campaniei si in temeiul consimtamantului si/ sau a interesului legitim ori necesitatii indeplinirii unei obligatii legale, prin acceptarea de catre persoana vizata a Regulamentului. Se considera dat consimtamantul privind prelucrarea datelor cu caracter personal prin inscrierea in campanie.

 

5.       Destinatarii datelor cu caracter personal

 

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite Imputernicitului Operatorului respectiv ESD Romania si subcontractorilor de service autorizati, Fan Curier precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.

 

6.       Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

 

Dupa caz, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, pe perioada necesara indeplinirii obligatiilor legale , fiscale sau contabile.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului(ilor) obligatii similare.

 

7.       Drepturile persoanelor vizate

 

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

(i)                   dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;

(ii)                 dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

(iii)                dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

(iv)                dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal

(v)                 dreptul la restrictionarea prelucrarii;

(vi)                dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

(vii)              dreptul la portabilitate a datelor;

(viii)             dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

 

Participantii isi pot exercita drepturile mentionale anterior trimitand solicitarea aferente la adresa de email privacy@philips.com .

 

Protectia datelor cu caracter personal apartinand copiilor

 

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inscrierii in Campanie, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.

 

8.       Securitatea datelor cu caracter personal

 

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, adica prin actiunea neechivoca de inscriere in campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si participant sau dupa caz in scopul verificarii oportunitatii sau corectitudinii acordarii beneficiului/ executarii contractului.

 

9.       Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

 

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament. 

 

10.    Alte prevederi

 

Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

 

 

ACT ADITIONAL nr. 1 La REGULAMENTUL Campaniei “Service la usa ta”

 

Subscrisa PHILIPS ROMANIA SRL, cu sediul in Bulevardul Barbu Vacarescu nr. 301-311, Cladirea Lakeview Office , etaj 14, sector 2, 020331, Bucuresti, înregistrat la Registrul Comerțului – București sub nr. J40/19792/1999, C.U.I. 2593699,

in calitate de Organizator a Campaniei “Service la usa ta”, organizat in perioada 15.06.2018, ora 00:00 – 31.12.2018, ora 23:59, decide modificarea Sectiunii 2: PERIOADA SI ZONA DE DESFASURARE A CAMPANIEI  dupa cum urmeaza:

 

SECTIUNEA 2. PERIOADA SI ZONA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

 

Campania se prelungeste pana la data de 31.12.2019

 

 

PHILIPS ROMANIA SRL