1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    REGULAMENTUL Concursului „Sharing is caring”

    Perioada campaniei: 20.05.2019, ora 10:00 – 03.07.2019, ora 23:59 

     

    SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

    1.1 Campania “Sharing is caring” este organizata de Philips Romania SRL (numita in prezentul regulament “Organizatorul”), cu sediul in Bulevardul Barbu Vacarescu nr. 301-311, Cladirea Lakeview Office, etaj 14, sector 2, 020331, Bucuresti, înregistrat la Registrul Comerțului – București sub nr. J40/19792/1999, C.U.I. 2593699.

    1.1.b. Campania se desfasoara prin intermediul Below-the-line International SRL(denumita in continuare “CoOrganizator”) cu sediul Romania, Str. General Ion Culcer, nr. 45, sector 6, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/12751/2004, Cod Unic de Inregistrare RO16660631. MEDIAPOST HIT MAIL SA cu sediul în Str. Siriului, nr 42-46, et 3, sector 1, Bucureşti, tel. 021.224.40.20, fax. 021.224.57.31, Cod Fiscal Nr. RO13351917, înregistrată la Registrul Comertului sub nr. J40/ 8295/ 2000, reprezentata legal de Marian Seitan, in calitate de Director General, in calitate de „Imputernicit” al „Co-Organizatorului”

    1.2 Campania se va derula cu respectarea prevederilor prezentului regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul oricand pe durata desfasurarii Campaniei; orice modificare adusa prezentului Regulament va face obiectul unui Act Aditional ce va fi publicat pe site-ul www.philips.ro/regulamente cu cel putin 24 (douazecisipatru) de ore inainte de data de la care modificarea va produce efecte.

    1.3 Nicio modificare nu poate produce efecte retroactive si toti participantii inregistrati pana la momentul modificarii vor beneficia de drepturile deja obtinute. Orice astfel de modificare adusa, inclusiv prelungirea sau reducerea duratei Campaniei, va fi supusa procedurii de autentificare de catre un notar public si va face parte integranta din Regulament. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru luarea la cunostinta a modificarilor de catre participanti, atata timp cat acestea sunt afisate pe www.philips.ro/regulamente

    SECTIUNEA 2. PERIOADA SI ZONA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

    2.1 Campania este organizata si se desfasoara incepand cu data de 10.05.2019 ora 00:00 si se incheie la data de 03.07.2019, ora 23:59.

    2.2 Aceasta se va desfasura pe intreg teritoriul Romaniei, exclusiv in spatiul virtual, prin intermediul platformei de socializare Instagram, pe profilul de Instagram al Organizatorului la https://www.instagram.com/philipsromania/ .

     

    SECTIUNEA 3. DREPTUL DE PARTICIPARE

    3.1 La aceasta Campanie pot participa persoanele fizice, cu varsta de minim 18 (optsprezece) ani impliniti pana la data inscrierii in Campanie, cu domiciliul/resedinta stabila in Romania, care acceptă condiţiile prezentului regulament. Persoanele minore nu se pot inscrie in Campanie.

    3.2 Nu pot participa la aceasta Campanie angajatii Organizatorului, persoanelor imputernicite, sotii, sotiile si rudele de gradul intai (parinti, copii) ale angajatilor companiilor anterior mentionate.

     SECTIUNEA 4. MECANISMUL CAMPANIEI

    4.1 Toate persoanele avand cel putin 18 (optsprezece) ani impliniti pana la data inceperii Campaniei, 20.05.2018 si care in perioada desfasurarii Campaniei 20.05.2019 ora 10 :00 – 10.06.2019 ora 23 :59 dau follow pe platforma de socializare Instagram.com, la profilul https://www.instagram.com/philipsromania/ , si/sau eticheteaza in postarile afisate pe profilul personal detinut pe platforma de socializare Instagram.com cu #philipsromania, intra in tragerea la sorti pentru castigarea premilor puse la bataie, astfel cum acestea sunt mentionate in prezentul regulament.

    4.2 Persoanele care doresc să participe la campanie, trebuie:

    1) sa se inregistreze/ conecteze in aplicatia mobila de socializare Instagram sau pe desktop la www.instagram.com, unde persoanele detin un cont public

    2) sa intre pe profilul de Instagram https://www.instagram.com/philipsromania/ urmat de apasarea butonului „Follow” sau incarcarea de poze cu produsele Philips detinute si folosite, sub hashtag-ul de campanie #philipsromania pe profilul public detinut, in perioada desfasurarii campaniei. Urmatoarele cuvinte referite mai sus sunt definite astfel :

    §  Follow = actiunea de urmarire a unui profil/cont pe retelele de socializare

    §  Hashtag = un cuvant sau o fraza precedat de simbolul (#), folosit pe retelele de socializare in diverse mesaje sau subiecte. 

    §  Share = actiunea de a distribui continut static sau video pe retelele de socializare.

    4.3 Un participant poate câștiga un singur premiu pe toată durata campaniei indiferent de numărul de poze înscrise sau de numărul de conturi folosite pentru follow.

    4.4 Utilizarea mai multor conturi de Instagram nu este permisă, precum si a celor :

    a) administrate de mai multe persoane (pagini comune)

    b) ale unor produse, branduri sau companii

    c) publice fără conținut (fara postari publice postate periodic), sau conturi create special pentru concurs

    4.5 Pozele cu produsele Philips incarcate pe conturile private, sub hashtag-ul de campanie #philipsromania si share-uite cu contul de Instagram @philipsromania, nu vor fi luate in considerare la tragerea la sorti, inscrierile urmand a fi invalidate, acestea nefiind vizibile datorita limitarilor (restrictiilor de publicare a continutului) platformei Instagram.

    4.6 Câștigătorii vor fi postati lunar in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la validare pe pagina de Instagram “philipsromania”. Imaginile înscrise de către participanții vor fi expuse prin share pe pagina de Instagram Philips România: https://www.instagram.com/philipsromania/

    4.7 Participantul este unic responsabil asupra oricăror consecințe directe sau indirecte ce pot apărea ca urmare a înscrierii materialelor în campanie. 

    4.8 Materialele înscrise trebuie să respecte legea drepturilor de autor. Participantul trebuie să fie proprietarul tuturor drepturilor asupra materialelor înscrise în campanie.

    4.9 Prin înscrierea materialelor în campanie, participanții își exprima acordul ca în situația în care materialul înscris este selecționat de către Organizator, acesta va putea fi publicat pe orice material promoțional, fără plăți compensatorii, pe o perioadă nedeterminată. De asemenea, Organizatorul își rezervă dreptul de a nu folosi materialele selectate în totalitate, ci numai unele pasaje, contexte ce simbolizează cel mai bine tema propusă în campanie. Organizatorul nu este responsabil pentru publicarea unor materiale fără drepturi. Toată responsabilitatea revine celor care au înscris respectivele materiale în campanie.

    4.10 Organizatorul își rezervă dreptul de a refuza participarea unei imagini sau comentariu pe motiv de neconcordanță cu tema campaniei, nerespectarea principiilor si regulilor organizatorului de publicare a materialelor in cadrul retelelor sociale sau încercarea de fraudare a campaniei.

    4.11 La extragere se va lua in considerare doar o inscriere per participant. Mai exact, daca un participant a dat follow si a si postat folosind hashtag-ul campaniei, acesta va avea o singura sansa de castig, cele doua actiuni neputand fi cumulate. 

     

     SECTIUNEA 5. DESCRIEREA PREMIILOR SI DESEMNAREA CASTIGATORILOR

    5.1 Descrierea premiilor

    Premiile oferite in cadrul acestei Campanii, sunt dupa cum urmeaza:

    1.       Premile lunii Mai – aferente perioadei de inscrieri 20.05.2019 – 10.06.2019

    1 x DryCare Prestige Uscător de păr MoistureProtect HP8281/00 avand valoare comerciala in valoare de 418,99 lei (include TVA);

    Valoare totala premii pentru perioada 20.05.2019 – 10.06.2019: 418,99 lei (TVA inclus).

    5.2 Produsele Philips descrise anterior vor fi acordate participantilor, prin trageri la sorti electronice, cu garantarea caracterului aleatoriu al desemnarii castigatorilor.

    5.3 Castigatorii nu au posibilitatea sa primeasca contravalorea in bani sau in alte obiecte a premiilor si nici dreptul de a cere schimbarea acestora, in niciun fel. Premiul atribuit nu poate fi transferat unei alte persoane.

    5.4 Acordarea premiilor:

    Premiile vor fi acordate prin intermediul unei extrageri electronice, dupa cum urmeaza:

    La tragerea la sorti din data de 13.06.2019 vor participa toate inscrierile valide receptionate in perioada 20.05.2019 – 10.06.2019 ora 23:59 inclusiv.

    5.5 Tragerea la sorti se va face aleatoriu, prin mijloace electronice.

    5.6 In cadrul extragerii lunare se va extrage cate 1 (un) potential castigator pentru fiecare premiu; ulterior extragerii castigatorilor se vor extrage si cate 2 (doua) rezerve pentru fiecare premiu pus la dispozitie, pentru cazurile in care vor fi castigatori care nu pot fi contactati/validati din motive independente de Organizator. Se va apela la rezerve, in ordinea extragerii lor doar daca va fi cazul.

    5.7. In cazul in care numarul castigatorilor validati va fi mai mic decat numarul premiilor alocate, Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu mai acorda premiile ramase.

    5.8 Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru cazurile in care castigatorul a furnizat date si/ sau informatii incorecte ce duc la imposibilitatea acordarii premiilor.

    SECTIUNEA 6. ANUNTAREA CASTIGATORILOR SI VALIDAREA PREMIILOR

    6.1 Dupa extragere, Organizatorul va posta in termen de maxim 2 (doua) zile lucratoare de la data extragerii, un story in care da tag castigatorilor potentiali prin care sunt anuntati ca sunt potentiali castigatori al unuia dintre premiile puse in joc in cadrul Campaniei Philips. Pentru validare acestia vor trebui sa  contacteze Organizatorul pe profilul de instagram.com/philipsromania printr-un mesaj privat pe profilul detinut pe platforma Instagram cu care s-a inscris.

    6.2 Pentru validare si trimiterea premiului, fiecare participant contactat va trimite in maxim 3 (trei) zile calendaristice de la primirea mesajului de informare, urmatoarele date: nume, prenume, varsta, CNP (acesta fiind solicitat doar in masura necesara indeplinirii obligatiilor legale privind plata impozitelor aferente castigurilor de catre Organizator), adresa, numar de telefon.

    6.3 In cazul in care un castigator nu poate fi contactat sau nu va transmite informatiile necesare validarii, in termenele specificate mai sus, acesta va fi invalidat, iar Organizatorul va apela pe rand la cele 3 (trei) rezerve, urmand aceiasi procedura de validare. In cazul in care dupa epuizarea rezervelor, numarul premiilor validate va fi mai mic decat numarul premiilor alocate, premiile ramase neacordate va ramane in posesia Organizatorului.

    6.4 Premiile vor fi livrate castigatorilor validati final in termen maxim de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la data validarii finale a fiecaruia dintre castigatorii premiilor (primirii informatiilor mentionate la paragraful de mai sus).

    6.5 Livrarea premilor se face prin intermediul agentiei de curier FAN COURIER, fiecaruia dintre castigatori, la adresa comunicata de catre castigator. Deasemenea, in momentul livrarii premiului, castigatorul trebuie sa predea persoanei desemnate de catre Organizator/ curierului un exemplar al Procesul verbal de predare-primire, in original, semnat de catre acesta.

    6.6 Numele castigatorilor validati vor fi postate ca story pe  https://www.instagram.com/philipsromania/    in maxim 5 (cinci) zile calendaristice de la data validarii castigatorilor.

    SECTIUNEA 7. TAXE SI IMPOZITE

    Acolo unde este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru premiile acordate câstigatorilor în conformitate cu legislatia în vigoare privind impozitul rezultat din castiguri.

    SECTIUNEA 8. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE, LIMITAREA RASPUNDERII

    8.1 Organizatorul nu va putea fi tinut responsabil de aparitia niciuneia dintre urmatoarele situatii care poate duce la neacordarea premiilor prezentul Campanie:

    -          Pierderea statutului de castigator ca urmare a imposibilitatii contactarii persoanei respective din motive independente de Organizator ori netrimiterii informatiilor mentionate la pct.b Sectiunea 6 de mai sus, de catre castigatorii validati initial.

    -          Pierderile sau intarzierile inscrierilor intampinate in platforma Instagram, generate de defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului, respectiv pierderi, intarzieri sau orice alte probleme cauzate de furnizorul de Internet / conexiunea Internet a participantului.

    -          Imposibilitatea de a accesa https://www.instagram.com/philipsromania/  in Campanie din motive independente de Organizator.

    -          Imposibilitatea Organizatorului de a contacta castigatorii, din motive independente de acesta.

    -          Organizatorul nu va fi raspunzator de nerespectarea de catre participanti si castigatori ai premiilor a oricarei conditii sau al oricarui termen cuprins in prezentul Regulament precum si necomunicarea de catre participanti si respectiv castigatori ai premiilor a tuturor datelor si informatiilor precizate in prezentul Regulament.

    -          Organizatorul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre castigator in legatura cu premiile castigate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.

    -          Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda al acestui Campanie, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.

    -          Organizatorul își rezervă dreptul de a refuza cât și de a restrictiona procesarea unei inscrieri, în cazul în care există suspiciuni de fraudă din partea utilizatorilor prin actiuni sau inactiuni cu caracter sau potential fraudulos privitoare la utilizarea de beneficii / castiguri acordate prin intermediul platformei prin utilizarea de informații/identități false sau de pe alte conturi decat cele personale ale utilizatorului, modificarea sau accesarea informatiilor de pe pagini web sau sisteme informatice, prin inserarea sau manipularea unor scripturi daunatoare sau care au ca efect actiuni sau inactiuni daunatoare, modificarea codului sursă al paginii precum si orice alte tipuri de actiuni sau inactiuni cu caracter fraudulos sau care implica falsuri informatice, detinere de instrumente in vederea de falsificari de valori, accesarea, interceptarea perturbarea sau alterarea integritatii informatice sau datelor ori sistemelor informatice, desfasurarea de operatiuni ilegale cu dispozitive sau programe ilegale sau daca acestia au un comportament care prejudiciaza interesele Organizatorului sau corecta desfasurare a campaniei. Sunt considerate de asemenea tentative sau actiuni de fraudare a campaniei incercarile frauduloase de inregistrari multiple pe platforma web in scopul cresterii sanselor de castig. Daca sunt identificate persoane care au influentat, fraudat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea de catre organele competente si/sau in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

    -          Organizatorul Campaniei nu isi asuma responsabilitatea: pentru inscrierile incomplete, inexacte sau incorecte, precum si pentru inscrierile efectuate dupa expirarea perioadei de inscriere in Campanie;

    -          Dupa data limita de inscriere pe platforma 10.06.2019, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate.

     SECTIUNEA 9. ANGAJAMENTE, CONFIDENTIALITATEA DATELOR

    9.1 Prin inscrierea la Campania „Sharing is caring!”, participantii sunt de acord si se obliga sa respecte prevederile imperative ale prezentului Regulament.

    9.2 Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul ca datele lor personale sa fie prelucrate de Philips Romania S.R.L.  in nume propriu si prin imputernicitii, in conditiile prevederilor Anexei 1 la prezentul Regulament.

     SECTIUNEA 10. FORTA MAJORA

    10.1 Pentru scopul acestui Regulament, Forta Majora inseamna orice eveniment extern care nu poate fi controlat, remediat sau previzionat de catre Organizator si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament in conformitate cu prevederile art.1351 Cod civil. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice participantilor la Campanie, in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia.

     SECTIUNEA 11. LITIGII

    Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezentul Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente de la sediul Organizatorului.

    SECTIUNEA 12. REGULAMENTUL CAMPANIEI

    12.1 Regulamentul Oficial al Campaniei este pus la dispozitie in mod gratuit oricarui participant si se gaseste afisat pe site-ul: www.philips.ro/regulamente putand fi solicitat gratuit, in copie, de catre orice persoana interesata, prin cerere scrisa adresata catre Philips Romania SRL, cu sediul in Bulevardul Barbu Vacarescu nr. 301-311, Cladirea Lakeview Office, etaj 14, sector 2, 020331, Bucuresti.

    12.2 Participarea la acest Campanie implica obligativitatea respectarii tuturor prevederilor prezentului Regulament.

    12.3 Participantii care au pierdut calitatea de castigatori nu au dreptul sa solicite prin niciun alt mijloc atribuirea de premii.

    13.4 Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata cu modificarile si completarile ulterioare.

    ANEXA 1 – INFORMARE CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

     

     

    1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul

    In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:

    PHILIPS ROMANIA SRL cu sediul in Romania, Bulevardul Barbu Vacarescu nr. 301-311, Cladirea Lakeview Office, etaj 14, sector 2, 020331, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/19792/1992, avand Codul Unic de inregistrare RO2593699 (denumita in continuare "Operatorul").

    Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele: SC PHILIPS ROMANIA SRL, adresa: Bulevardul Barbu Vacarescu nr. 301-311, Cladirea Lakeview Office, etaj 14, sector 2, 020331, Bucuresti, telefonic la 031 6300043, sau prin email accesand https://www.philips.ro/c-w/support-home/support-contact-form.html.

    Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul ca datele lor personale (nume si prenume, adresa, numar de telefon, varsta, iar in cazul castigatorilor unor premii cu o valoare peste 600 lei a CNP) sa fie prelucrate de compania Philips Romania SRL  in scopul derularii Campaniei, pentru validarea castigatorilor si atribuirea premiilor, cat si pentru indeplinirea obligatiilor impuse de lege Organizatorului (cum ar fi, dar fara a se limita la plata impozitului,afisarea listei castigatorilor, respectiv: numele, prenumele si premiul castigat, pe platforma  www.instagram.com/philipsromania, in nume propriu .

     

    2. Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

    In cadrul Campaniei, Operatorul va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

    a)      Nume si prenume

    b)      Varsta

    c)      Adresa de livrare a premiului

    d)      Telefon

    e)      CNP - in cazul castigatorilor unor premii cu o valoare peste 600 lei

    Codul numeric personal va fi colectat doar in cazul castigatorilor pentru care Operatorul este obligat la retinerea si virarea impozitului din premii, conform reglementărilor fiscale in vigoare.

     

    3. Scopul procesarii

    Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul Imputernicitilor in vederea:

    a) livrarii premilor

    b) indeplinirea obligatilor fiscale prevazute de lege pentru plata impozitului pentru premii

     

     4. Temeiul juridic al prelucrarii

    Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului si/ sau al interesului legitim, prin acceptarea de catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta. Se considera dat consimtamantul privind prelucrarea datelor cu caracter personal prin inregistrarea si participarea la campanie. Datele prelucrate nu vor fi transferate unei alte entitati/si sau tari.

     

    5. Destinatarii datelor cu caracter personal

    Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.

    6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

    Datele cu caracter personal ale castigatorilor vor fi stocate timp de maximum 60 (saizeci) zile calendaristice de la data trimiterii premiilor, apoi vor fi distruse.

     Datele cu caracter personal ale castigatorilor ale caror premii au valoarea mai mare de 600 lei, vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, conform legislatiei in vigoare de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii.

    La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului obligatii similare.

    Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 25(douazecisicinci) de zile calendaristice de la incheierea Campaniei. Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi distruse in termen de 25(douazecisicinci) de zile calendaristice de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora, exceptand participarea la Campanie.

     

    7. Drepturile persoanelor vizate

    In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

    (i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;

    (ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

    (iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

    (iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal

    (v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;

    (vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

    (vii) dreptul la portabilitate a datelor;

    (viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

    Desemnarea castigatorilor Campaniei se va face prin mijloace automate de prelucrare a datelor cu caracter personal, fara interventie umana.

    Participantii isi pot exercita drepturile mentionale anterior fie apeland numarul de telefon 031 6300043, fie printr-o cerere scrisa, datata, semnata si adresata Operatorului la adresa Bulevardul Barbu Vacarescu nr. 301-311, Cladirea Lakeview Office, etaj 14, sector 2, 020331, Bucuresti, sau prin transmiterea acesteia prin email accesand https://www.philips.ro/c-w/support-home/support-contact-form.html

     

    8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand copiilor

    Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inscrierii in Campanie, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.

     

    9. Securitatea datelor cu caracter personal

    Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

    Prin participarea la Campanie, adica prin actiunea neechivoca de inregistrare in campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, livrarii, inmanarii si primirii premiului precum si a indeplinirii obligatiilor legale ale Organizatorului.

    10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

    Operatorul are dreptul de a modifica regulamentul oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.

    11. Alte prevederi

    Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

     

    ORGANIZATOR,

    Philips Romania S.R.L.

    ACT ADITIONAL nr. 1 

    La REGULAMENTUL Concursului „Sharing is caring”

    Perioada campaniei: 20.05.2019, ora 00:00 – 03.07.2019, ora 23:59

    Subscrisa PHILIPS ROMANIA SRL, cu sediul in Bulevardul Barbu Vacarescu nr. 301-311, Cladirea Lakeview Office , etaj 14, sector 2, 020331, Bucuresti, înregistrat la Registrul Comerțului – București sub nr. J40/19792/1999, C.U.I. 2593699, 

    in calitate de Organizator a Campaniei “Sharing is caring”, organizat in perioada 20.05.2019 – 03.07.2019, in conformitate cu Regulamentul publicat pe www.philips.ro/regulamente (denumit in cele ce urmeaza “Regulamentul”), 

    ca urmare a modificarii sediului Organizatorului, se decide actualizarea adresei din Regulamente.

    In consecinta, Organizatorul hotaraste:  

     

    Articolul 1

    Sectiunea 1.1 si sectiunea 12.1 din Regulament si toate celelalte referiri din cuprinsul Regulamentului se modifica in sensul in care sediul organizatorului devine:  Șoseaua Pipera, nr. 46D-46E-48, Oregon Park, Clădirea C, Etaj 2, Sector 2, București, 020112, România.

    Prezentul act aditional la Reguamentul concursului “Sharing is caring” a fost incheiat astazi 31.05.2019, intr-un singur exemplar original.

    Organizator,

    PHILIPS ROMANIA SRL

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.