0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Unitatea pentru părinte nu porneşte

    Publicat pe 19 martie 2025

    Verifică dacă bateria unităţii pentru părinte a sistemului conectat de monitorizare Philips Avent Premium este complet încărcată.

    În caz contrar, verifică mai întâi şi asigură-te că utilizezi adaptorul Philips original furnizat împreună cu monitorul. Acest adaptor este conceput pentru a îndeplini specificaţiile de încărcare ale monitorului tău, iar utilizarea altor adaptoare poate afecta performanţa.

    Dacă utilizezi adaptorul corect, dar bateria este încă descărcată, procedează astfel. 

    1. Introdu în priză adaptorul de alimentare şi conectează-l la unitatea pentru părinte (imaginea 1).
    2. Dacă unitatea pentru părinte este oprită, afişajul se va activa pentru scurt timp şi va arăta imaginea unui copil într-un pătuţ cu sigla Philips în formă de scut (imaginea 2). Indicatorul de încărcare de pe ecran se schimbă, de asemenea, în portocaliu, pentru a indica faptul că dispozitivul se încarcă (imaginea 3).
    3. Apoi, imaginea de pe ecran se schimbă pentru scurt timp la o pictogramă a bateriei (imaginea 4), timp de aproximativ 5 secunde, indicând faptul că încărcarea este în curs, iar apoi se stinge din nou.
    4. După ce ecranul se stinge, poţi porni unitatea pentru părinte. Pentru a o porni, apasă şi ţine apăsat butonul pornit/oprit timp de aproximativ 2 secunde (imaginea 5).
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.