0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Nu pot configura camera pentru copil conectată şi aplicaţia Baby Monitor+

    Publicat pe 26 ianuarie 2024
    Dacă nu poţi configura camera pentru copil conectată Philips Avent (SCD641, SCD643) şi aplicaţia Philips Avent Baby Monitor+, sfaturile de depanare de mai jos te-ar putea ajuta să găseşti o soluţie.
    • Verifică dacă ai ales un identificator SSID al unei reţele care acceptă 2,4 GHz.
    • Verifică dacă semnalul Wi-Fi este puternic şi stabil. Dacă semnalul este slab, ia în considerare mutarea unităţii pentru copil într-o locaţie diferită, însă nu la o distanţă de peste 1,5 metri faţă de copil. Alternativ, resetează routerul Wi-Fi.
    • Utilizează un amplificator Wi-Fi pentru a obţine un semnal mai puternic. Utilizează acelaşi identificator SSID (numele reţelei) şi aceeaşi parolă pentru router şi amplificator.
    • Utilizează aceeaşi reţea Wi-Fi pentru dispozitivul inteligent (telefonul mobil) şi camera pentru copil.
    • Verifică LED-ul de pe camera pentru copil. Dacă luminează intermitent în roşu (în timpul configurării), SSID introdus sau parola Wi-Fi este greşită. Repetă procesul de configurare cu parola corectă.
    • Dacă LED-ul de pe unitatea pentru copil luminează în roşu continuu, camera pentru copil este conectată la routerul Wi-Fi, dar nu şi la internet. Verifică dacă ai acces la internet utilizând alte aplicaţii, cum ar fi YouTube, Facebook etc. Dacă alte aplicaţii nu returnează rezultate, remediază accesul la internet. Dacă ai acces la internet, este posibil ca serverul să fie temporar indisponibil. Aşteaptă 30 de minute şi repetă procesul de configurare.
    • Asigură-te că alte dispozitive nu interferează cu camera pentru copil. Dispozitivele precum cuptoarele cu microunde, laptopurile etc. pot interfera cu semnalul Wi-Fi. Încearcă o altă locaţie sau măreşte distanţa dintre aceste dispozitive şi camera pentru copil.
    • Ţine dispozitivul inteligent cu codul QR la o distanţă adecvată faţă de camera pentru copil. Distanţa trebuie să fie de 2-6 inchi (5-15 centimetri).
    • În cazul în care în continuare camera nu poate citi codul QR, asigură-te că există suficientă lumină în cameră. Verifică luminozitatea afişajului şi modific-o dacă este necesar.
    • Dacă este activat modul de noapte, opreşte-l, reglează luminozitatea afişajului şi încearcă din nou.
    • Când camera pentru copil a citit codul QR, vei auzi un sunet de confirmare, iar LED-ul de pe camera pentru copil devine alb.
    • Un LED alb continuu indică faptul că unitatea pentru copil este conectată la reţea şi pregătită pentru vizualizarea şi controlul prin aplicaţie.
    • Un LED verde continuu indică faptul că camera pentru copil este pregătită pentru asociere cu aplicaţia.
    Poate că există deja trei persoane care îţi monitorizează copilul. Aplicaţia permite ca numai trei persoane/utilizatori să vizualizeze simultan. Dacă ai drepturi de administrator, poţi elimina accesul pentru unul dintre utilizatorii invitaţi pentru a putea vizualiza tu.

    Dacă ai trimis o invitaţie pentru un utilizator invitat, dar acesta tot nu poate vedea transmisia video în timp real:
    • Este posibil ca invitatul dvs. să nu fi înregistrat încă un cont de utilizator Philips. Solicită utilizatorului invitat să instaleze aplicaţia Philips Avent Baby Monitor+ şi să înregistreze mai întâi un cont. Apoi trimite o nouă invitaţie.
    • Este posibil ca utilizatorul invitat pe care ai dorit să îl inviţi să se afle într-o altă ţară. Asigură-te că utilizatorul invitat selectează aceeaşi ţară ca şi tine atunci când îşi înregistrează contul de utilizator, cum ar fi o ţară europeană sau India, SUA, Canada.
    Dacă primeşti notificări false despre sunete sau mişcări detectate în camera copilului:
    • Este posibil să fi setat un nivel de sensibilitate prea ridicat. Reglează setarea nivelului de sensibilitate la o valoare mai mică pe pagina Setări din aplicaţia Philips Avent Baby Monitor+ pentru a evita astfel de notificări false.
    Dacă nu-ţi poţi auzi bebeluşul plângând în aplicaţie:
    • Este posibil ca sunetul Philips Avent Baby Monitor+ să fie dezactivat sau volumul setat să fie prea scăzut. Activează sunetul aplicaţiei atingând butonul de difuzor sau creşte volumul cu tasta de volum a smartphone-ului.
    • Dacă doreşti să auzi sunetul în timp ce ecranul smartphone-ului este stins sau aplicaţia Philips Avent Baby Monitor+ este în fundal, poţi activa modul de monitorizare în fundal şi poţi regla nivelul de sensibilitate pentru a se potrivi nevoilor tale.
    Este posibil să fi resetat unitatea pentru copil prin apăsarea lungă accidentală a butonului de pornire/oprire.
    1. Pe camera pentru copil, apasă butonul de pornire/oprire mai mult de 10 secunde.
    2. LED-ul luminează intermitent verde şi portocaliu alternativ. Resetarea la setările din fabrică este finalizată atunci când LED-ul luminează verde continuu.
    3. Trebuie să actualizezi toate setările, inclusiv SSID-ul (numele reţelei) routerului Wi-Fi conectat, parola şi utilizatorii aplicaţiei.
    4. Acum poţi asocia din nou camera pentru copil cu aplicaţia.
    Revenire la setările din fabrică
    Ai în continuare probleme cu configurarea camerei pentru copil conectate Philips Avent?
    Dacă niciunul dintre aceste sfaturi nu te ajută, contactează-ne.
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.