0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Unitatea pentru părinte a sistemului de monitorizare pentru copii Philips Avent conectat nu se încarcă

    Publicat pe 21 noiembrie 2022

    Dacă întâmpini probleme de încărcare cu unitatea pentru părinte, urmează sfaturile de mai jos pentru a le rezolva.

    • Asigură-te că adaptorul de alimentare utilizat este cel original livrat împreună cu unitatea şi verifică dacă există deteriorări potenţiale ale adaptorului de alimentare. Dacă adaptorul de alimentare funcţionează corect, lumina verde de alimentare de pe unitatea pentru copil se va aprinde după pornirea unităţii pentru copil.
    • Dacă încărcarea unităţii pentru părinte durează mai mult de 3 ore, este posibil ca unitatea pentru părinte să fi fost pornită în timpul încărcării. Asigură-te că unitatea pentru părinte este oprită în timpul încărcării.
    • Încărcarea unităţii pentru părinte în apropierea unei surse de căldură poate cauza întreruperea temporară a acesteia. Îndepărtează unitatea pentru părinte de sursa de căldură şi reia încărcarea după cum este necesar.
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.