0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Nu îmi pot configura dispozitivele şi aplicaţia Philips Avent Baby Monitor+

    Publicat pe 03 ianuarie 2024
    Dacă nu poţi configura sistemul de monitorizare pentru copii Philips Avent conectat şi aplicaţia Philips Avent Baby Monitor+, sfaturile de depanare de mai jos te pot ajuta să găseşti o soluţie.
    • Verifică dacă ai ales un identificator SSID al unei reţele care acceptă 2,4 GHz.
    • Verifică dacă semnalul Wi-Fi este puternic şi stabil. Dacă semnalul este slab, ia în considerare mutarea unităţii pentru copil într-o locaţie diferită, însă nu la o distanţă de peste 1,5 metri faţă de copil. Alternativ, resetează routerul Wi-Fi.
    • Utilizează un amplificator Wi-Fi pentru a obţine un semnal mai puternic. Utilizează acelaşi identificator SSID (numele reţelei) şi aceeaşi parolă pentru router şi amplificator.
    • Utilizează aceeaşi reţea Wi-Fi pentru dispozitivul inteligent (telefonul mobil) şi sistemul de monitorizare pentru copii.
    • Verifică LED-ul de pe unitatea pentru copil. Dacă luminează intermitent în roşu (în timpul conectării aplicaţiei cu unitatea pentru copil), identificatorul SSID introdus sau parola Wi-Fi este greşit(ă). Repetă procesul de configurare cu parola corectă.
    • Dacă LED-ul de pe unitatea pentru copil luminează în roşu continuu, sistemul de monitorizare pentru copii este conectat la routerul Wi-Fi, dar nu şi la internet. Verifică dacă ai acces la internet utilizând alte aplicaţii, cum ar fi YouTube, Facebook etc. Dacă alte aplicaţii nu returnează rezultate, remediază accesul la internet. Dacă ai acces la internet, este posibil ca serverul să fie temporar indisponibil. Aşteaptă 30 de minute şi repetă procesul de configurare.
    • Asigură-te că nu există alte dispozitive care interferează cu sistemul de monitorizare pentru copii. Dispozitivele precum cuptoarele cu microunde, laptopurile etc. pot interfera cu semnalul Wi-Fi. Încearcă o altă locaţie sau măreşte distanţa dintre aceste dispozitive şi sistemul de monitorizare pentru copii.
    • Ţine dispozitivul inteligent cu codul QR la o distanţă adecvată faţă de camera de pe sistemul de monitorizare pentru copii. Distanţa trebuie să fie de 2-6 inchi (5-15 centimetri).
    • În cazul în care în continuare camera nu poate citi codul QR, asigură-te că există suficientă lumină în cameră. Verifică luminozitatea afişajului şi modific-o dacă este necesar.
    • Dacă este activat modul de noapte, opreşte-l, reglează luminozitatea afişajului şi încearcă din nou.
    Când sistemul de monitorizare pentru copii citeşte codul QR, vei auzi un sunet de confirmare, iar LED-ul de pe unitatea pentru copil devine alb.
    • LED-ul alb indică faptul că unitatea pentru copil este conectată la routerul Wi-Fi. Sistemul de monitorizare pentru copii este pregătit pentru conectarea cu aplicaţia.
    • LED-ul verde indică faptul că acesta este pregătit pentru conectarea cu unitatea pentru părinte.
    Poate că există deja trei persoane care îţi monitorizează copilul. Aplicaţia permite ca trei persoane/utilizatori să vizualizeze simultan. Dacă ai drepturi de administrator, poţi elimina accesul unuia dintre oaspeţi ca să poţi supraveghea tu.
    Nu îţi poţi monitoriza bebeluşul din aplicaţie atunci când este activat modul Confidenţialitate. Pentru a te conecta la aplicaţie, trebuie să dezactivezi modul Confidenţialitate al unităţii pentru părinte. Urmează întotdeauna etapele de mai jos:
    1. Apasă butonul de mod din partea stângă de sus a unităţii pentru părinte.
    2. Apasă partea de jos a butonului de comandă pentru a comuta la funcţia Confidenţialitate.
    3. Apasă butonul de confirmare pentru a dezactiva modul Confidenţialitate.
    4. Acum poţi conecta din nou cu aplicaţia sistemul de monitorizare pentru copii.
    Este posibil să fi resetat unitatea pentru copil prin apăsarea lungă accidentală a butonului de pornire/oprire. Dacă scanezi codul QR şi LED-ul de pe unitatea pentru copil luminează intermitent în roşu timp de aproximativ cinci secunde şi apoi devine verde, înseamnă că sistemul de monitorizare pentru copii este blocat în modul Confidenţialitate. Sistemul de monitorizare pentru copii nu se poate conecta la internet. Poţi rezolva această problemă resetând la valorile din fabrică mai întâi unitatea pentru părinte şi apoi unitatea pentru copil. Urmează întotdeauna etapele de mai jos:
    1. Pe unitatea pentru părinte, apasă simultan butonul Mode (Mod) şi butonul True Talk Back timp de aproximativ 10 secunde.
    2. Când mesajul de pe ecran solicită confirmarea, atinge Continue (Continuare).
    3. Pe unitatea pentru copil, apasă butonul de pornire/oprire mai mult de 10 secunde. LED-ul luminează intermitent verde şi portocaliu alternativ. Resetarea la setările din fabrică este finalizată atunci când LED-ul luminează verde continuu.
    4. Trebuie să actualizezi toate setările, inclusiv identificatorul SSID al routerului Wi-Fi conectat (numele reţelei), parola şi utilizatorii aplicaţiei.
    5. Acum poţi conecta din nou la aplicaţie sistemul de monitorizare pentru copii.
    Resetarea unităţii pentru părinte şi a unităţii pentru copil la setările din fabrică
    Ai în continuare probleme cu configurarea sistemului de monitorizare pentru copii Philips Avent conectat?
    Dacă niciunul dintre aceste sfaturi nu te ajută, contactează-ne.
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.